Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser jo bra ut men husk at man ikke kan stole på tempraturene man får opp i speedfan.

men nå har bestilt meg 120 vifte , som skal bak , blå e den faktisk , så den rø ska vekk , å så skal eg gjere slik at dei to bak hardiskene blåser inn begge to , så eg tror dette kommer til å bli fint , å så skal e kjøpe strips , så kan e rydde skikkeli når e får psuen min til bake :D eg legger ut bilder når det er gjort :thumbup:

Lenke til kommentar
Man skal heller ikke tro at everest viser rett tempratur. Den kan være alt fra veiledende til villedende.

Hva skal man tro på da ? ikke alle som årker å restarte for å sjekke temp..

Disse tempraturene du får i bios og everest stemmer somregel med de man kan lese av i bios. De henter tross alt informasjonen fra samme proben.. Proben sitter i AMD sin prosessor(regner med du har AMD) og den stemmer ,men det er ikke alle hovedkort som leser den av riktig. Det har vært flere saker på nettet om akkurat dette og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å lese av den forbanna proben riktig.

Når temp kan øke 5c etter en biosoppdatering så sier det hvor lite man kan stole på disse tempraturene. Altså.. DET ER SLIK I ALLE PROGRAM SAMT BIOS!

Lenke til kommentar
Pent :thumbup:

Ser fortsatt merkene etter strips i den stakkar IDE kabelen da :whistle:

Har ikke noe forslag, men går det å legge kablene til HK en annen vei ? Ble liksom en stor haug ved CPUen.

Takk takk.

Problemet er at HK kablene er så lange, vet ikke hvordan jeg skal legge de utenom slik

jeg har lagt de nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...