lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå Endret 30. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) nei tror ikke den er så veldi god nå ligger på 36 grader mens cpu er på 31 grader men system pleier å ligge på 29 , men nå tåler ikke psu presset så e kan ikke bruke viftestyringa EDIT : den gir for lite strøm Endret 30. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) tok meg nettop en liten ryddings i kabinettet.. slik var det for en halv time siden: Og slik er det akkurat nå: i mårra skal eg skjere vekk gitteret baki og den viften i fronten skal der bak. derfor den ikke er plugget i nå.. skal også fikse mere i morgen får også snart kjøleribber til skjermkort minnet Edit: venligst gi meg komentar på hva jeg kan gjøre videre Endret 31. juli 2005 av complexity Lenke til kommentar
lasus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Slik ser min ut inni for tiden. Kabinettet er lakkert innvendig med fluoriserende grønn quick-spray. Har montert neon-katoder oppe og nede i kabinettet. Endret 6. august 2005 av Lættis Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut øø.. i fronten?.. den skal blåse inn da... Lenke til kommentar
lasus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut øø.. i fronten?.. den skal blåse inn da... det e en annen i fronten som blåser inn , har 2 der , fungerer som harddisk kjøler Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut øø.. i fronten?.. den skal blåse inn da... det e en annen i fronten som blåser inn , har 2 der , fungerer som harddisk kjøler jaja.. men da blir det ikke en fin luftstrøm gjennom kabinettet.. annbefaler luft inn framme og ut bak.. slik som du har det så går luften inn og rett ut igjen.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har 4 vifer framme som suger inn luft å 3 bake som suger ut luft hælig kab temp Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut øø.. i fronten?.. den skal blåse inn da... det e en annen i fronten som blåser inn , har 2 der , fungerer som harddisk kjøler jaja.. men da blir det ikke en fin luftstrøm gjennom kabinettet.. annbefaler luft inn framme og ut bak.. slik som du har det så går luften inn og rett ut igjen.. Prøv å få luftstrømmen slik: ----------------------| | | |<- <- | | \ | | \ | < Fronten av kabinette. | <-<-<- | | | ----------------------| \ Under siden. Skjønna? Selv bruker jeg 2 i front, og 2 bak, og en i toppen. Kjører med døra av nå, ser ikke no vits å ha den på atm. EDIT: Atlså, det funka ikke.. Trygg "QUOTE" så ser du hva alle tegnene blir.. Endret 1. august 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
lasus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det noen god luftstrøm der ? trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut øø.. i fronten?.. den skal blåse inn da... det e en annen i fronten som blåser inn , har 2 der , fungerer som harddisk kjøler jaja.. men da blir det ikke en fin luftstrøm gjennom kabinettet.. annbefaler luft inn framme og ut bak.. slik som du har det så går luften inn og rett ut igjen.. Prøv å få luftstrømmen slik: ----------------------| | | |<- <- | | \ | | \ | < Fronten av kabinette. | <-<-<- | | | ----------------------| \ Under siden. Skjønna? Selv bruker jeg 2 i front, og 2 bak, og en i toppen. Kjører med døra av nå, ser ikke no vits å ha den på atm. EDIT: Atlså, det funka ikke.. Trygg "QUOTE" så ser du hva alle tegnene blir.. ja e skjønner , men under og eller mener du på side døra ? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg bruker viftekjølingen min slik: 1x120mm blåser luft inn foran i kab. 1x80 blåser ut luft bak 1x80 blåser inn luft fra side døren Temp. CPU: 30 Motherboard: 35 EDIT: Drop all denne quoteingen da. Endret 1. august 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Ripster Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg har foran: 2 80mm (inn) side: 1 80mm (inn) bak: 80mm (ut) topp: 80mm (ut) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 EDIT: Drop all denne quoteingen da Ynskjuld Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg trodde jeg hadde posta bilde av mitt i forgårs elns, mn fant det ikke noen plass. Så bare satser på at noe gikk galt og poster bilde av mitt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Poster et av mitt. Litt mye kabler da... Lenke til kommentar
underground Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Legger ut ett bilde av mitt stacker med ny dør med vindu og lys. EDIT: uten dør ser det ut til. Endret 1. august 2005 av underground Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hmm, absolutt etter min smak. Ryddig og bra det der! Btw; Enkelte kabinetter ser jo ut som om man har sprengt et garnnøste på innsiden. Med litt omtanke og planlegging går det jo an å få det bra! Endret 1. august 2005 av Skrue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg