Po[wP]ow Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ow,28/07/2005 : 16:49] sånn her er mitt kabinett inni Litt rotete som dere ser:P hehe Du er klar over at man skal bruke krympeslanger på sleevingen ? Playmofetish: Er redd for det jah Ja, men jeg har det ikke hehe Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *** Just mine *** hjemme laga? ligna på senkkern sitt tror jeg. uanz UROLIG fint, ikke noen tivoli effekter, kun en type lys! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 har ikke ett orntlig kamera desverre k drey^^. bruker et webcam, det er fakkca lissom^^ Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her kommer updaten med bilder som sigen ville ha : FØR , Med en psu som e ikke bruker til vanli FØR, med psu e vanligvis bruker , men den er på reprasjon Av kjøler som lyste mer når det ikke var noe som forstyrret den Inni NÅ , med psuen e bruker i NØD Det er ryddigere nå enn ka det va før, å allt e ryddet med hjelp jeg fikk her Juletre ? eller ikke ? Ser det fortsatt ut som et juletre ?? Takker for kommentarer , å som sagt det SKAL bli ryddigere med strømforsyninga som e sendt inn til microplex Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Juletre? Ja. Fjern det røde lyset, så blir det nok bedre. Ser at viftene bak blåser inn, snu dem sånn at de blåser ut. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ser det fortsatt ut som et juletre ?? Ja. Men du var ganske flink til å rydde da, men mye som fortsatt kan fikses (f.eks rotet i bunnen) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ser det fortsatt ut som et juletre ?? Ja. Men du var ganske flink til å rydde da, men mye som fortsatt kan fikses (f.eks rotet i bunnen) rotet i bunnen e jeg fulstendig klar over , trenger noen forlenger for å få det fikset å så skal ikke uv lysa henge bundet fast med tau slik som den er nå Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Syns det var fint jeg, lasus. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Juletre? Ja. Fjern det røde lyset, så blir det nok bedre. Ser at viftene bak blåser inn, snu dem sånn at de blåser ut. er det det røde neonlyset som e har slutte å bruke du mener eller den rauge viften Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Syns det var fint jeg, lasus. takk, vi er nå i den yngregarde Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg vet at den blåser inn , den og en annen og 2 andre som blåser ut , no problemo Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 no problemo Kan være det, hvis ikke luftstrømmen er som den skal.. Hvor blåser du ut/inn ? Optimal luftstrøm er vel inn forran (og bunnen), ut bak (og topp). Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Orginalen: Kopien. /IMG] kopien likte e ikke , det var så mye som manglet synst jeg ser jo berre ut som om hk e helt tomt og at det kun er vannkjøling som er sett opp Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her er altså pc'n min.. Drevet på med moddinga en god stund nå, men mangler fortsatt den siste "finishen". Legger opp nytt bilde når prosjektet er ferdig! Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her er altså pc'n min.. Drevet på med moddinga en god stund nå, men mangler fortsatt den siste "finishen". Legger opp nytt bilde når prosjektet er ferdig! ikke akkuratt den beste kjølinga da men Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Wow, bra start........................! Lasus : du må ta å fjerne alt det røde. Ikke bare katoden. Juletrær er å foretrekke i julen Lenke til kommentar
lasus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Wow, bra start........................! Lasus : du må ta å fjerne alt det røde. Ikke bare katoden. Juletrær er å foretrekke i julen å så tar jeg på det røde til julen igjen e skal bestill uv penn hos microplex og så skal eg kanskje kjøpe et uv rør hos unokai så det e uv det skal i gå i nå , jeg har ikke bilde av det men to av viftene er uv reaktive , og allt rødt skal fjernes ja Endret 30. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Wow, bra start........................! Lasus : du må ta å fjerne alt det røde. Ikke bare katoden. Juletrær er å foretrekke i julen å så tar jeg på det røde til julen igjen Det kan du få lov til, men kun på julaften Men, hva fant du ut med viftene ? Er det noen god luftstrøm der ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg