Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zevs : likte kjøleren din ;P kossn ser det ut med døra på da ??

Se bilde nr.3 på forige side. (min post)

ja fant det :D synnst det va tøfft allt er uv reaktivt jo :p pluss at når en kabel ser stygg ut med Døra av så har nå ikke det noe å si , du har vell døra som oftest på ?

Men koffor lyser din kjøler mer enn min ?

Skal se om e finner tilbake mitt bilde

Endret av lasus
Lenke til kommentar
Men du har allikevel juletre, det er grunnen til at kjøleren din ikke lyser så mye ;)

på side 86 ser du flere bilde av jule treet mitt , men det er ikke uten gurnn at julebelysninge fortsatt henger oppe på rommet mitt , selv om det er 4 år siden det ble hengt opp :p

EDIT : har du bilder av ditt sigen , på en eller annen side her ?

Endret av lasus
Lenke til kommentar
Ser bedre ut inni der nå, men jeg håper du legger ut bilde som er bedre enn det snart ;)

jada kamere er på hytta fant e ut , men e legger ikke ut bilder før e får strømforsyninga mi til bake , en med kabelstrømper faktisk , du ser et bilde av det på side 86 å nå har e lert om å rydde her så da skal det bli mye bedre , håper jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Akkurat satt opp denne maskinen og boltet den igjen! Denne maskinen skal ikke åpnes no matter what siden dette er en HTPC og den er 100% stabil og jeg hører ikke at den kjører enda. Kabinettet er et Aopen HX08 eller noe slikt. FLere år gammelt ,men det fungerer fint ;)

PSU`en er en Delta 350W. Megetmeget stille

post-153-1122421538_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Akkurat satt opp denne maskinen og boltet den igjen! Denne maskinen skal ikke åpnes no matter what siden dette er en HTPC og den er 100% stabil og jeg hører ikke at den kjører enda. Kabinettet er et Aopen HX08 eller noe slikt. FLere år gammelt ,men det fungerer fint ;)

det dere va nice , den må du ikke gjømme , men kabinettet va styggt ja

Lenke til kommentar

Er det bigwater du bruker der ? uten noe vifter ?

Lenke til kommentar

Jepp. Bigwater helt uten vifter av noe slag. Er kun PSU`en som drar luften gjennom radiatoren. PSU`en er den mest stillegående jeg har hørt (på linje med mist500W) og tempraturene er ikke allverden å skryte av ,men støy er et viktig kriterie her.

Det er en 3000+ @ 2400 med 1.7V , 1gig BH5 , Bigwater (plexien er snudd slik at vannet bare passerer en liten del av CPU blokken). Tempraturen ligger normalt rundt 35c og oppimot 62grader etter 1time med prime95. Da står den i det støydempete skapet og jeg har ofte lurt på om maskinen går eller ikke når jeg sitter her ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...