sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Da er det ikke noe å si på molex`en, men IDE-kabelen burde det vært gjort noe med. Synd at de er så vanskelige, og aldri har rett lengde; Enten for lange, eller for korte Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Zevs : likte kjøleren din ;P kossn ser det ut med døra på da ?? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Mitt lian li pc50 er så lite at alt er tettpakket inni der og i tillegg henger PSU-en foran CPU-viften. Ikke mye å se altså, men igjen så er det lett og lite kabinett. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Zevs : likte kjøleren din ;P kossn ser det ut med døra på da ?? Se bilde nr.3 på forige side. (min post) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Zevs : likte kjøleren din ;P kossn ser det ut med døra på da ?? Se bilde nr.3 på forige side. (min post) ja fant det synnst det va tøfft allt er uv reaktivt jo pluss at når en kabel ser stygg ut med Døra av så har nå ikke det noe å si , du har vell døra som oftest på ? Men koffor lyser din kjøler mer enn min ? Skal se om e finner tilbake mitt bilde Endret 26. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Men koffor lyser din kjøler mer enn min ?Skal se om e finner tilbake mitt bilde Kan være kameraet som får det til å virke sånn, eller det er andre katoder/katodene står nermere? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 slik ser det ut , berre at nå er den lå vifta fjernet og e har ryddet mye mer , syns e vertfall Inni Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 bli her så skal e bort i huset å hente kameraet å skru av den rauge viften og katoden Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Fant grunnen: Du har juletre av dimensjoner, og du trenger å rydde Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 sigen , jeg sa at jeg har ryddet , det der va et gammelt bilde . men jeg fant ikke kamera , får prøve med webcamera selv om det ikke er så bra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Men du har allikevel juletre, det er grunnen til at kjøleren din ikke lyser så mye Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 det ble bedre nå e giddet ikke å ta av viften , men regner med at det hadde blitt lit bedre Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Men du har allikevel juletre, det er grunnen til at kjøleren din ikke lyser så mye på side 86 ser du flere bilde av jule treet mitt , men det er ikke uten gurnn at julebelysninge fortsatt henger oppe på rommet mitt , selv om det er 4 år siden det ble hengt opp EDIT : har du bilder av ditt sigen , på en eller annen side her ? Endret 26. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ser bedre ut inni der nå, men jeg håper du legger ut bilde som er bedre enn det snart Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ser bedre ut inni der nå, men jeg håper du legger ut bilde som er bedre enn det snart jada kamere er på hytta fant e ut , men e legger ikke ut bilder før e får strømforsyninga mi til bake , en med kabelstrømper faktisk , du ser et bilde av det på side 86 å nå har e lert om å rydde her så da skal det bli mye bedre , håper jeg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Akkurat satt opp denne maskinen og boltet den igjen! Denne maskinen skal ikke åpnes no matter what siden dette er en HTPC og den er 100% stabil og jeg hører ikke at den kjører enda. Kabinettet er et Aopen HX08 eller noe slikt. FLere år gammelt ,men det fungerer fint PSU`en er en Delta 350W. Megetmeget stille Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kabinettet ser slik ut.. De fleste har sett dem og de fleste hater hvordan de ser ut. Men noen maskiner skal tross alt bare stå gjemt bak en sofa eller under en seng så det er ikke så farlig Lenke til kommentar
lasus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Akkurat satt opp denne maskinen og boltet den igjen! Denne maskinen skal ikke åpnes no matter what siden dette er en HTPC og den er 100% stabil og jeg hører ikke at den kjører enda. Kabinettet er et Aopen HX08 eller noe slikt. FLere år gammelt ,men det fungerer fint PSU`en er en Delta 350W. Megetmeget stille det dere va nice , den må du ikke gjømme , men kabinettet va styggt ja Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Akkurat satt opp denne maskinen og boltet den igjen! Denne maskinen skal ikke åpnes no matter what siden dette er en HTPC og den er 100% stabil og jeg hører ikke at den kjører enda. Kabinettet er et Aopen HX08 eller noe slikt. FLere år gammelt ,men det fungerer fint PSU`en er en Delta 350W. Megetmeget stille Er det bigwater du bruker der ? uten noe vifter ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jepp. Bigwater helt uten vifter av noe slag. Er kun PSU`en som drar luften gjennom radiatoren. PSU`en er den mest stillegående jeg har hørt (på linje med mist500W) og tempraturene er ikke allverden å skryte av ,men støy er et viktig kriterie her. Det er en 3000+ @ 2400 med 1.7V , 1gig BH5 , Bigwater (plexien er snudd slik at vannet bare passerer en liten del av CPU blokken). Tempraturen ligger normalt rundt 35c og oppimot 62grader etter 1time med prime95. Da står den i det støydempete skapet og jeg har ofte lurt på om maskinen går eller ikke når jeg sitter her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg