Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er mitt, kommer andre løsninger snart...

( det er ikke tilfeldigvis noen som har de to lilla plastikksakene som man kan feste vifter i vel? De der som henger rett under strømforsyning, de festes i de grillene som dere ser på bildet mitt.. jeg har de nemlig ikke, men jeg trenger de... PM meg )

litt forklaringer:

* harddiskene kan ikke plasseres med mellomrom mellom hverandre, da skjermkortet er laaangt..

* den store 120mm vifta som henger i hyssing er midlertidig, den blåser vekk varm luft fra ram (har 4 brikker) (den går også rundt, men kameraet mitt er så bra at det ser ut som om den står stille)

* rund IDE-kabel har jeg laget selv..

* kjøling på CPU, GPU og kanskje NB blir snart vannkjølt...

dscn08918ag.th.jpg dscn08833nl.th.jpg

måtte ha med et bilde av fronten også... (kabinettet speiler seg i en sort høyttaler)

Lenke til kommentar

ja, jeg vet, det er et rotehøl inni der... skal legge alt av strøm bak HK og rydde skikkelig når vannkjølingen er klar...

skal også finne et sted å gjøre av alle ledninger til katodene og slikt..

er ganske fornøyd med lyset bak fronten ja.. har også byttet ut power-lyset og HDD-lyset med laser leds (blå power og rød hdd) som satte prikken over i'en når det gjelder fronten... (passet ikke med grønn og gul liksom)

Etterhvert skal jeg stappe et par UV-katoder inni kabinettet og få vannet i vannkjølingen UV-reaktiv... skal også tegne strømkretsene på HK, skjermkort og nettverkskort opp med UV-tusj...

men vi får se, må først få meg en jobb :hmm:

Lenke til kommentar

Litt rotete kanskje?

Må rydde snart!

Trykk på bilda for større versjon.

TN_P7200700.JPG

TN_P7200704.JPG

TN_P7200694.JPG

Måtte sette PSU nede, og modde til eit hull i fronten da det blei for liten plass oppe bak der den skulle stå.

TN_P7200711.JPG

Sida ikkje hovedkortet passa til skruene måtte eg bruke noke provisorisk inn til vidre. Kabinettet følger nok ikkje heilt ATX standarden.

TN_P7200697.JPG

Måtte modde litt bak på kabinettet også for at det skulle passe inn.

Tips til forbedringer?

Lenke til kommentar
Litt rotete kanskje?

Må rydde snart!

Trykk på bilda for større versjon.

TN_P7200700.JPG

TN_P7200704.JPG

TN_P7200694.JPG

Måtte sette PSU nede, og modde til eit hull i fronten da det blei for liten plass oppe bak der den skulle stå.

TN_P7200711.JPG

Sida ikkje hovedkortet passa til skruene måtte eg bruke noke provisorisk inn til vidre. Kabinettet følger nok ikkje heilt ATX standarden.

TN_P7200697.JPG

Måtte modde litt bak på kabinettet også for at det skulle passe inn.

Tips til forbedringer?

må spørre.. har du tenkt på nytt kabinett? :)

jeg har desverre ikke noen bedre fobedring en det

Lenke til kommentar
Veldig nice.. ser du har vannkjøling. Hvilken temp har du inni kassa da ?

edit: legger inn bilde av mitt modda raidmax kabinett

Hvordan ser det ut INNI kabinettet?

Må jeg virkelig ta av døren får at du skal kunne se hva jeg har inni ?

Noe du prøver å skjule? :innocent:

:p

Lenke til kommentar
IDE-kabelen kunne gått rett opp eller noe sånn (vet det er vanskelig, men det blir finere)

Likte ikke helt den molex`en bak HDD`en, var grei nok i mørket med UV-belysning.

Ellers ikke noe, utenom: VERN OM DINO`EN! :w00t:

(se bilde)

1. Den ser ikke så stygg ut når døra er på plass. De ligger den mer "gjømt"

2. Det går desverre ikke, det er for liten avstand mellom CD/DVD-rommene. kabelen er 45cm.

EDIT: Glemte bilde.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...