Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så bra ut inni der ja schmelck :thumbup:

Hvor mange GB/TB har du tilsammen?

Takk takk :-)

Har 2,274TB disk (WD 4x250GB SATA, 74GB Raptor, WD 5x200GB SATA, WD 1x200GB IDE) stappa inne der, men har en 250GB disk til overs, lurer på om jeg kjøpe meg et eksternt hd kabinett så har jeg ihvertfall plass til å transportere litt data når det trengs (pluss at da kommer jeg over 2,5TB...) Til sammen her hjemme så har jeg 2,964TB med den nye 250 disken... Så-><-nærme 3TB, argh...

Lenke til kommentar
11 S-ATA disker!?

Hvordan HK har du? Du kjører vel flere PSU'r også?

Som Pels skrev, har 2stk 4porters PCI SATA kontrollere (2 SATA på HK), kjører kun en PSU, alt dette "PSU hysteriet" er svært så overdrevent. Har selv målt og det absolutt meste jeg har målt at hele maskinen trekker fra strømnettet er 380W, det var med 11 disker som jobbet, katoder, vifter og hl2 kjørende... Nå skal det jo sies at jeg ikke har et skjermkort som drar all verdens strøm, men uansett. Styrer du unna Qtek PSUer så er det utrolig hva du "kommer unna med"...

Venter med nytt HK/CPU ol til Matrox kommer med et nytt skjermkort som har støtte for 3 skjermer...

EDIT: Så lenge du ikke utvider hylsene på ATX kontakten din så burde det gå greit :tease:

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Uten sidedøra på da? :whistle: Så ihvertfall tøft ut med sidedøra..

Takk for det.

Uten sidedør, med (kraftig) blitz.

Lenke til kommentar

underground: Så ganske greit ut inni der ja, litt ryddig så har du det

Pentium 4: Du bør rydde litt inni der, så litt rotete ut. Men du har hvertfall sleeving :thumbup:

Mithrandir-: Nydelig! :dribble: Kabelen til skjermkortet kunne vært rett opp istedenfor en bue, men eller ingenting å si på det :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...