daniel_984 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Tenkte skaffe meg vindu, mn det kan ta litt tid. Og tre SilenX 120mm vifter, samt: . SilenX viftene har blå dioder, så det holder vel. Edit: og ja, det er en Mist PSU der. Endret 7. juli 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Edit: og ja, det er en Mist PSU der. e den bra ? for e har sendt min psu til reprasjon for e trur den e ødlagt og viss den va ødlagt sku eg få en mist 500 w tilbake Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har ingenting å utsette på den. Leverer utrolig stabil spenning overalt egentlig. Har ikke opplevd problemer med den enda hvertfall. (Jeg har spenningsmonitor inne i windows) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Masse fint å se på siden sist jeg kikka innom, men det var noen (les: Chieftec`en med klistremerkene) jeg ikke likte helt. Grunn: Ikke ryddigt nok , For mange forskjellige lys, og det var de klistremerkene da Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Da blir min siste post på en stund. Mitt kabinett med lys. Mitt kabinett uten lys. Slik har jeg gjort det i forhold til neon, vifter, dioder kabler. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Da blir min siste post på en stund. Et par tips: - dytt IDE-kabelen til DVD inn bak Drive-bay'ene - Dra ATX-kabelen rundt CPU-vifta, IKKE over sånn som du har den nå. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Da blir min siste post på en stund. Et par tips: - dytt IDE-kabelen til DVD inn bak Drive-bay'ene - Dra ATX-kabelen rundt CPU-vifta, IKKE over sånn som du har den nå. Han liker å vise fram den runde IDE kabelen :!: Endret 11. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Da blir min siste post på en stund. Et par tips: - dytt IDE-kabelen til DVD inn bak Drive-bay'ene - Dra ATX-kabelen rundt CPU-vifta, IKKE over sånn som du har den nå. Han liker å vise fram den runde IDE kabelen :!: Uttalige forsøk på å overtale han til å legge den i en bedre vinkel har feilet Endret 11. juli 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Da blir min siste post på en stund. Et par tips: - dytt IDE-kabelen til DVD inn bak Drive-bay'ene - Dra ATX-kabelen rundt CPU-vifta, IKKE over sånn som du har den nå. Han liker å vise fram den runde IDE kabelen :!: Uttalige forsøk på å overtale han til å legge den i en bedre vinkel har feilet Jepp, en ting er at man har en rund IDE-kabel.. Men man MÅ ikke vise at man har der *whistle* Jeg har foreksempel sleevet kabler som jeg vet at jeg skal gjemme bak HK, jeg gidder vel ikke å ta de fram å rote til bare for å vise at jeg er flink å sleeve ? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Kan dere ikke bare drite i hvordan jeg legger den derre IDE kabelen da? Dere trenger vel ikke poste hvis dere ikke har noe konstruktivkritikk. EDIT: Hva skal man ellers bruke? Syns du det er stygt med IDE? Endret 11. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Kan dere ikke bare drite i hvordan jeg legger den derre IDE kabelen da? Dere trenger vel ikke poste hvis dere ikke har noe konstruktivkritikk. Var ikke det konstruktiv kritikk. ? Forresten, det med ATX kabelen var ikke så dumt Endret 11. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kan dere ikke bare drite i hvordan jeg legger den derre IDE kabelen da? Dere trenger vel ikke poste hvis dere ikke har noe konstruktivkritikk. Var ikke det konstruktiv kritikk. ? Forresten, det med ATX kabelen var ikke så dumt Det blir jo ikke det når dere gjør narr av meg. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kan dere ikke bare drite i hvordan jeg legger den derre IDE kabelen da? Dere trenger vel ikke poste hvis dere ikke har noe konstruktivkritikk. Var ikke det konstruktiv kritikk. ? Forresten, det med ATX kabelen var ikke så dumt Det blir jo ikke det når dere gjør narr av meg. Litt må man da tåle Kjell magne Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kan dere ikke bare drite i hvordan jeg legger den derre IDE kabelen da? Dere trenger vel ikke poste hvis dere ikke har noe konstruktivkritikk. Var ikke det konstruktiv kritikk. ? Forresten, det med ATX kabelen var ikke så dumt Det blir jo ikke det når dere gjør narr av meg. Litt må man da tåle Kjell magne haha EID Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 *bilder* q-tec psu, har du hatt noen problemer med din? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 je kjøpte q tech til eksn min....HEVN! hehe Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ah! Etter over 6mnd med feilsøking og bruk av to PSUer så er PC'en ENDELIG up and running igjen! Slang alt sammen fort inn isted, litt forskjell på når det er ryddet og ikke... (Ja jeg vet at katoden er skjeiv ol, men dette var bare for å teste om alt funker!) Slik ser det egentlig ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 damn! du hadde en del skjönnheter der ja! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 damn! du hadde en del skjönnheter der ja! Takk, hvis du tenker på disker så er det 11stk. i et midi kabinett Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Vært kjekt å sett samme oppsettet med grå PATA flatkabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg