stoff3r Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nja den bråker ikke så mye (hvis du synes at et jetfly er ganske stille), liker når jeg starter den så er det som en liten symfoni av disker som spinner opp, herlig å høre på... du kan jo prøve å støydempe kabinettet ditt med matter? forresten. blir det ikke veldig mye varme og dårlig luftgjennomstrømning? de 11 diskene ligger jo tett i tett! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ser du har Zalman vifte. Fornøyd med den? Bare lurer siden jeg og har tenkt til å kjøpe den til min kommende Pentium 4 - 3.4 Ghz prosessor. jeg har blandede meninger om zalman viften. den kjøler greit nok, og jeg kan ha den på laveste hastigheten(fulgte med rheobus elns). men dette er rett og slett ikke nok hvis du vil ha et støysvakt kabinett. jeg har kommet langt på støydempinga nå, men kan enda ikke sove om natten, vel har iaffal ikke prøvd. hører den hele tiden. zalman kjølern er jo sinnsykt vakker. du kan kanskje sjekke om den alu/cu dingsen kjøler bedre, den med aluminium her og der. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ser du har Zalman vifte. Fornøyd med den? Bare lurer siden jeg og har tenkt til å kjøpe den til min kommende Pentium 4 - 3.4 Ghz prosessor. jeg har blandede meninger om zalman viften. den kjøler greit nok, og jeg kan ha den på laveste hastigheten(fulgte med rheobus elns). men dette er rett og slett ikke nok hvis du vil ha et støysvakt kabinett. jeg har kommet langt på støydempinga nå, men kan enda ikke sove om natten, vel har iaffal ikke prøvd. hører den hele tiden. zalman kjølern er jo sinnsykt vakker. du kan kanskje sjekke om den alu/cu dingsen kjøler bedre, den med aluminium her og der. Er du sikker på at det er zalmanen du hører? Min er nemlig nærmest ikke hørbar på laveste hastighet.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 å fy! det er den værste gpu kjølern jeg har sett.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 å fy! det er den værste gpu kjølern jeg har sett.. Gammel Stander Intel Celeron 2.8GHz kjøler...hehe "Den gjør susen!!" Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tåler skjermkortet det ? Den er jo ganske tung 300-500g tenker jeg , det er nok skaldelig etter vært Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmm.. Kan ikke skjerkortet kortslutte når du ligger den viften oppå skjermkortet? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): skjonner ikke helt jeg. Har du en liten kjoler under paa vpu ogsaa? vpu er jo under skjermkortet. kjoler du chippene paa skjermkortet ogsaa? ps: skriver med engelsk tastatut Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Burde kanskje ha rydda litt men... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Burde kanskje ha rydda litt men... Nice diskokule Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ROFL! Den var vel en av de bedre, discokule i kabbiset da gitt! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Ikke noe spesielt utenom skjermkorte Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmm.. Kan ikke skjerkortet kortslutte når du ligger den viften oppå skjermkortet? Har teip under kjøleribba... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): skjonner ikke helt jeg. Har du en liten kjoler under paa vpu ogsaa? vpu er jo under skjermkortet. kjoler du chippene paa skjermkortet ogsaa? ps: skriver med engelsk tastatut Ja jeg har en under også... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) ROFL! Den var vel en av de bedre, discokule i kabbiset da gitt! Er mitt lille stikk i siden til alle über-blinke kabinettene... kan ikke ha disco uten discokule! Btw det er motor på den så den går rundt Endret 18. desember 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bare TT BigWater kommer snart Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Ikke noe spesielt utenom skjermkorte Tror kanskje han tenker på det faktum at bl.a. GPU ligger på andre siden av kortet. Altså, hva på skjermkortet er det du prøver å kjøle? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) rydda litt og skifta vann klarte ikke å få det ryddigere uten kabelstrømper strømkabler osv er gjemt på andre sida av hk brettet. PS! papiret lå bare der i natt for at jeg skulle kunne se om det lak ,noe det ikke gjorde ^^ Endret 19. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg