Vaffel89 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har akkurat rydda, å studd vekk masse ledninger så det er ikke så altfor ille der nu Slenger ut bilder senere Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Får vel slenge opp et par bilder: Fronten : Inni... (ser litt annerledes ut nå, har flytta DVD'en lenger ned og powerledninga er mer skjult): Åja, og sånn så det ut nesten med èn gang : Ja, jeg veit, har posta bilder før... Men er jo lov å poste igjen? For fun... Endret 7. juli 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Daniel ? har du snudd hk på hode ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Daniel ? har du snudd hk på hode ? Kabinetter er sånn Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Daniel ? har du snudd hk på hode ? Kabinetter er sånn e det no fordel eller e det bare tull ? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Syns det er stygt med slike kabinetter. EDIT: No Offence! Endret 7. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Her er mitt nye kabinett, min nye vannkjøling osv.. i skrivende sekund Skal rydde/sette alt på plass osv.. så legger jeg inn nytt bilde Bøtten på bildet er der p.g.a at jeg venter på en spesial lagd nippel fra Skrue til pumpen... *vente* Vil forresten bruke muligheten til å takke han nok en gang... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvordan fungerer egentlig en sånn vannkjøling? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Syns det er stygt med slike kabinetter. EDIT: No Offence! ganske enig med det jeg og ( smak og behag ) , det sier vi med samme kabinett ikke sant strategery? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Her er mitt nye kabinett, min nye vannkjøling osv.. i skrivende sekund Skal rydde/sette alt på plass osv.. så legger jeg inn nytt bilde Bøtten på bildet er der p.g.a at jeg venter på en spesial lagd nippel fra Skrue til pumpen... *vente* Vil forresten bruke muligheten til å takke han nok en gang... den bøtta skal vel ikke vere der for alltid :O? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvordan fungerer egentlig en sånn vannkjøling? Dritbra.. Har ikke penger til vifter ennå.. Men har nå 22 Grader på skjerkort.. (rom temp rundt 28) Uten vifter! Vet ikke temp på CPU og NB.. Da de viser feil Men det koster da Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Syns det er stygt med slike kabinetter. EDIT: No Offence! ganske enig med det jeg og ( smak og behag ) , det sier vi med samme kabinett ikke sant strategery? Hehe, ja. Aero Cool X-202 for teh w1n! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Her er mitt nye kabinett, min nye vannkjøling osv.. i skrivende sekund Skal rydde/sette alt på plass osv.. så legger jeg inn nytt bilde Bøtten på bildet er der p.g.a at jeg venter på en spesial lagd nippel fra Skrue til pumpen... *vente* Vil forresten bruke muligheten til å takke han nok en gang... den bøtta skal vel ikke vere der for alltid :O? Nope.. Som sagt venter jeg på en nippel fra Skrue.. Da blir pumpen flyttet opp til DVD brenneren.. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Her er mitt nye kabinett, min nye vannkjøling osv.. i skrivende sekund Skal rydde/sette alt på plass osv.. så legger jeg inn nytt bilde Bøtten på bildet er der p.g.a at jeg venter på en spesial lagd nippel fra Skrue til pumpen... *vente* Vil forresten bruke muligheten til å takke han nok en gang... den bøtta skal vel ikke vere der for alltid :O? Nope.. Som sagt venter jeg på en nippel fra Skrue.. Da blir pumpen flyttet opp til DVD brenneren.. jaja net som e vett ka en nippel e Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jaja net som e vett ka en nippel e Plugg til å putte slangen på.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hmm.. ja noen vil vel synes at stilrene er stygge, men personlig har jeg fått en drøm i oppfyllelse når jeg fikk denne. Skal skaffe meg et vindu så ser du kke alt det andre rare der (HDD, PSU) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jaja net som e vett ka en nippel e Plugg til å putte slangen på.. bor du nær skrue da ? eller får du det berre i posten ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jaja net som e vett ka en nippel e Plugg til å putte slangen på.. bor du nær skrue da ? eller får du det berre i posten ? Post ja.. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hmm.. ja noen vil vel synes at stilrene er stygge, men personlig har jeg fått en drøm i oppfyllelse når jeg fikk denne. Skal skaffe meg et vindu så ser du kke alt det andre rare der (HDD, PSU) hmm , det blir nokk bedre da , med noen lys så skal nokk det bli bra , eller ? Bra kjøler du har ;P den psuen e det en mist , visst du ikke har flere da ? den nederste vertfall ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg