tørrfisk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Rifkin: Hvaslags hovedkort har du? Virker veldig mystisk Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Rifkin: Hvaslags hovedkort har du?Virker veldig mystisk Intel Brookdale-G i845G Hva er galt med litt sideslått ram? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Rifkin: Hvaslags hovedkort har du?Virker veldig mystisk Intel Brookdale-G i845G Hva er galt med litt sideslått ram? Var jo litt tøft da. En ordentlig mod Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Rifkin: Hvaslags hovedkort har du?Virker veldig mystisk Intel Brookdale-G i845G Hva er galt med litt sideslått ram? Var jo litt tøft da. En ordentlig mod ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... er nok itje mye modd nei Men hvorfor blir alle "hysteriske" da de ser ram som står på halv åtte? unormalt eller? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg søkte litt på bilder av kortet og fant ingen med skeive ram-spor. Sikker på at du ikke har sveiset litt inni der? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Modd eller ikke det er kult da Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg søkte litt på bilder av kortet og fant ingen med skeive ram-spor.Sikker på at du ikke har sveiset litt inni der? PRøvde å søke litt jeg og. Fant itj no jeg heller Han må nok å sveisa Edit: .......eller manipulert bildet Endret 1. juli 2005 av venn Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 er verken sveiset eller manipulert bilde.. finer ikke merker etter at dden er blitt slått litt til siden heller Var rart dette:P Når jeg tenker meg om så har jeg aldri før sett pcer med ram slotter på halv åtte.. . menmen, noe spesielt må det være med min pc også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Shteili! Hva heter HK? Tøffe ram-slots.. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Shteili! Hva heter HK? Tøffe ram-slots.. Intel Brookdale-G i845G Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 *SkriveNed* Fant ikke mye om det da: http://www.google.no/search?hl=no&biw=1468...=cr%3DcountryNO Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 *SkriveNed*Fant ikke mye om det da: http://www.google.no/search?hl=no&biw=1468...=cr%3DcountryNO Kanskje ikke søk på sider fra norge? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Andre døgninga mi på rad, kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Der var han med tapen igjen ja, ser mye bedre ut nå Det hk`et med skeive RAM-slots var jo rått! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Morning sigen! Lurer på om det har en funksjonell hensikt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mornigs ja. Lurer på om det har det, men en ting er sikkert: De står helt sikkert sånn på grunn av noe, og vi vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kanskje luftsirkulasjon? Eller plass i kabinettet? Lager en hypotese! Sikker dårlig men here it goes: En som jobba med å sette sammen HK for fabrikken fikk høre at kona var utro, slo knyttkneven mot RAM slots'ene så de ble skeive.. Da ledelsen så dette synes de idèen var genial, belønnet han med timeslønn på 10 kr (den var frekk =S) og begynte å masseprodusere det! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror du ska gå å legge deg jeg Glisevask, sånn at du ikke ender opp: A) På sykehus (du leste vel dahle`s tråd om det?) B) Sier noe her du angrer på, og du rekker ikke å redigere det før alle har lest det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vurderer detta.. Forsøpler jo seriøse tråder! =S BTW: Nice detta da: http://www.pcreview.co.uk/images/articles/69/18.jpg Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kanskje luftsirkulasjon? Eller plass i kabinettet? Ja. HK sto i ett compaq kabinett da jeg fikk tak i det. Det var ett relativt lite kabinett. og jeg måtte demonter stort sett at for å få det ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg