Scotty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har tenkt å kjøpe denne fra Microplex, og mye mer! men er litt usikker på det med UV. må jeg ha black light for at strømpene skal lyse opp som det gjør på bildet? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har tenkt å kjøpe denne fra Microplex, og mye mer! men er litt usikker på det med UV. må jeg ha black light for at strømpene skal lyse opp som det gjør på bildet? Ja Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har tenkt å kjøpe denne fra Microplex, og mye mer! men er litt usikker på det med UV. må jeg ha black light for at strømpene skal lyse opp som det gjør på bildet? Ja Takk! Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Går det ikke ann å kjøpe de UTEN blacklight? : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBL30 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Går det ikke ann å kjøpe de UTEN blacklight? : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBL30 ??? Man trenger ikke å kjøpe UV katoder sammen med Blå katoder nei.. Men du må kjøpe "basic kit" Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 til m3tro89: ta en titt på noe jeg lurer på *klikk her*. ser at du har gjort det jeg trenger hjelp til! Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Meg med teipen igjen Har kjøpt nye komponenter og ryddet inni pcen nå. Før: Etter: (begklager dårligt bilde(webcam)) Hva synest dere nå? Forslag til forbedringer? Endret 1. juli 2005 av batti64 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) bedre enn det det gjorde før i hvertfall!! ser bedre ut nå ja! fjernet det blå lyset? eller bare synes det ikke siden det er lyst? brukte du teip før? Endret 1. juli 2005 av Man0war Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) bedre enn det det gjorde før i hvertfall!! ser helt greit ut nå! brukte du teip før? Ja brukte teip FØR , men fant ut at det ikke vart så fint. Ja har fjerna neonlyset å satt inn 2 uv lys Endret 1. juli 2005 av batti64 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ble MYE penere.... Stolt av deg, på vegne av alle som ikke liker teip som sleeving... :!: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kverna: Ser fint ut inni der, men litt sleeving og litt finere kabelføring av slanger, så er du helt i mål. Vet at det med slangene kan blir vanskelig, men det er vel verdt et forsøk?Man0war: Så ikke så bra ut inni der, sleeving og litt bedre rydding av kablene hadde gjort seg (tror ikke det skal så mye til inni der ) Hva heter kabinettet? Det heter: Artec Guardian Gaming Case Haha nei absolutt ikke. Er ett gammelt acer kabinett. Kan se det i workloggen min som jeg har i signaturen Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Trenger tips for å få det mer ryddig! Kommer to nye hardisker i morgen (lørdag 02.07.2005) og det er blått lys i psu som ikke vises på bildet Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HVordan får jeg bildet mindre, slik at man kan klikk på det for å få det større? ble litt dumt med ett stort bilde her:P Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Er det bare meg som har fått heteslag eller står rambrikkene til rifkind veldig skjevt? Endret 1. juli 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er det bare meg som har fått heteslag eller står rambrikkene til rifkind veldig skjevt? De står på halv åtte ja.. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HAHA De står jo slik \ I know.. Hvordan betydning har det? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HAHA De står jo slik \ I know.. Hvordan betydning har det? Du har vel ikke drevet å sveisa på hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HAHA De står jo slik \ I know.. Hvordan betydning har det? Du har vel ikke drevet å sveisa på hovedkortet ditt? nei.. sto sånn? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kverna: Ser fint ut inni der, men litt sleeving og litt finere kabelføring av slanger, så er du helt i mål. Vet at det med slangene kan blir vanskelig, men det er vel verdt et forsøk?Man0war: Så ikke så bra ut inni der, sleeving og litt bedre rydding av kablene hadde gjort seg (tror ikke det skal så mye til inni der ) Hva heter kabinettet? Det heter: Artec Guardian Gaming Case Haha nei absolutt ikke. Er ett gammelt acer kabinett. Kan se det i workloggen min som jeg har i signaturen Tror ManoWar svarte til det som var retta mot han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg