Kvammis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Noen tips til forbedring ? http://img.photobucket.com/albums/v670/m3t...02474_thumb.jpg Så veldig bra ut, Det er nesten umulig å si noe ettersom kabinetter er helt gjennomsiktig, og da blir det vanskelig å fjerne alle kablene totalt bort. Det stemmer ikke helt... Det er kun harddisk holder/ dvd-brenner holder som er helt gjennomsiktig.. Tenker på å lakke den svart også.. Så det er fullt mulig å gjemme kablene.. Kom med tips EDIT: Leif Endret 8. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Da ville kanskje prøvd å åpne litt for vifta øverst i kabinettet litt. Kanskje flytta DVD/CD-Rom ned et/to hakk og fått en mer diskrè føring av ledninger ved å samle de bak HDD/DVD-Rom. Og gjemt power ledninger som går dit bak HK i mest mulig grad. Kanskje... Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Her er et bilde av kabinettet mitt. Med fem kabinett vifter og viftestyring blir det utrolig mye ledninger, men har greid "gjemt" dem litt. Liker XP-120 kjøleren og utseende på den fra siden. Litt barsk og tøff. Skal montere standard kromede griller på viftene så det ikke ser så plastikkaktig ut. Ellers er det ett utrolig dårlig bildet. Ikke all verdens til kvalitet med ett gsmart mini cam. Ronnyen Endret 11. juni 2005 av ronnyenk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kommer en update fra meg her nå. Nytt hk, cpu, vga, harddisk-oppheng++ Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sitter litt misunnelig her, noen av de kabinettene som er blitt postet er veldig ryddig og pene. Mitt er et eneste stort kabelrot. Masse floker og drit. Kan poste bilde imorgen. Orker ikke hente digital kameraet nå. Kabinettet mitt ser også ut som en søppelplass! Det ligger kabler og drit over alt...Finnes ikke system på noe.... Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tok noen bilder med ett litt bedre kamera etter å ha satt på viftegriller.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har ikke noen bilder nå! Men får mist 500watt til onsdag. Sammen med kabelstrømer og lys, ingen flaming fra de som syns det er harry! I like it, i like it a lot! Så skal jeg kanskje sote plexien med halvgjennomsiktig speilfilm, noen meninger? Sender bilde når jeg er ferdig med å trekke strømper og slikt! Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Mange pene kabbiser her azz.....Mitt ser ut som en slagmark, man kan kjøpe strips på claesohlson også der koster det 89 for 800 i forskellige farger Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 shanglapang Skrevet 14/06/2005 : 19:53 Mange pene kabbiser her azz.....Mitt ser ut som en slagmark, man kan kjøpe strips på claesohlson også der koster det 89 for 800 i forskellige farger tongue.gif Goodie, bare bruk for all del de samme fargene! For mange farger = Tivoli! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Mange pene kabbiser her azz.....Mitt ser ut som en slagmark,man kan kjøpe strips på claesohlson også der koster det 89 for 800 i forskellige farger Cable sleeves er noe man burde satse på. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 Lenke til kommentar
skidd Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 ronnyenk har GOLL strømforsyning:D Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Mange pene kabbiser her azz.....Mitt ser ut som en slagmark,man kan kjøpe strips på claesohlson også der koster det 89 for 800 i forskellige farger Cable sleeves er noe man burde satse på. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 Absolutt! Blir ikke det samme med å bare striose sammen ledningene. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 shanglapang Skrevet 14/06/2005 : 19:53 Mange pene kabbiser her azz.....Mitt ser ut som en slagmark, man kan kjøpe strips på claesohlson også der koster det 89 for 800 i forskellige farger tongue.gif Goodie, bare bruk for all del de samme fargene! For mange farger = Tivoli! Tivoli er moro da Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Ronnyenk: Forholdsvis ryddig og pent, men ville byttet ut den stygge TT vifta (bare min mening) Endret 16. juni 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kan jo lakkeres da.. Og sette på litt LEDs! Da kan den bli tøff spør du meg.. Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Her er inne i min...ser ikke så mye, men men. http://www.freewebs.com/team4d/1.jpg Jeg rydder alltid i kabinettet, for er det en ting jeg er redd for, så er det KAPTEIN KABELSATAN. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Managhead: du skal ha ros for å klare å holde det såpass ryddig med så mange IDE disker!! Så bra ut ellers, er ikke så lett å ha det helt ryddig med vannkjøling! God natt, sommerferie og halsbetennelse *syns synd på meg selv* Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Slik ser det ut "inni" mitt kabinett nå: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Slik ser det ut "inni" mitt kabinett nå: Et fint usynlig kabinett du har der Hvor fikk du kjø... neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg