Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør

:dontgetit::dontgetit: Hva i all verden skal jeg med det? :dontgetit:

Synes det var nice jeg..

*ønske seg kabinettet ditt*

det har et navn som er vanskelig å stave vetteg, men ønsker meg det der.. Tsunami er navnet..:p Må ha nytt kabinett, skjermkort og PSU jeg :dontgetit:

*fine ditt*

Lenke til kommentar
fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør

:dontgetit::dontgetit: Hva i all verden skal jeg med det? :dontgetit:

Synes det var nice jeg..

*ønske seg kabinettet ditt*

det har et navn som er vanskelig å stave vetteg, men ønsker meg det der.. Tsunami er navnet..:p Må ha nytt kabinett, skjermkort og PSU jeg :dontgetit:

*fine ditt*

Jepp, Thermaltake Tsunami er navnet :thumbup:

Lenke til kommentar

sry og måtte si det men dinosaurer/stjerner som er selvlysende passer ikke inn i data'en. hehe.

EDIT: glemte å nevne at hvis DU synes det er tøfft så tar du jo det ikke bort.... er du førnøyd så er jo det bre supert :D

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Du burde nesten gjøre banene på hovedkortet slevlysende også nå :p

Hadde verdt rå tøft med litt UV tusj kreativitet rundt om kring, men ikke for mye da.

Men ellers genial mod Stå på :thumbup:

Har tegnet med penn. Skjermkort, Ram, en del kanter. Ser kanskje ikke det på bildet, Men det har jeg hvertfall gjort! :thumbup:

Lenke til kommentar

Borr et høl i ræ*a på dino'n din og sett en grønn led der :p . Hadde sikkert blitt ganske rått :yes: ! Og i vifta di :p , vedder på det blir dritrått! Er som regel imot for mye lys, men i det kabinettet der kan det bli skikkelig bra...

Et tips bare: gjem den ledninga di (enten med strømper eller bare gjem den bedre) ved nederste HDD'n din.

Edit: kunne fort misforstås :p

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Det var jeg som hadde det dracula kabinettet på forige side.

Inventoren vises ikke når døra settes på, det er en fin "litten" detalj som dekker over det området :thumbup: , det vært mer kabel så ville den inventoren vært på andre siden av kabinettet

Lenke til kommentar
Borr et høl i ræ*a på dino'n din og sett en grønn led der :p . Hadde sikkert blitt ganske rått :yes: ! Og i vifta di :p , vedder på det blir dritrått! Er som regel imot for mye lys, men i det kabinettet der kan det bli skikkelig bra...

Et tips bare: gjem den ledninga di (enten med strømper eller bare gjem den bedre) ved nederste HDD'n din.

Edit: kunne fort misforstås :p

grønn led hva er det? :p Nei, Når jeg beveger meg ut på dette ommrådet skal jeg kjøre stil. Ikke hva allverdens med lys. Dinoen og resten lyser som bare pokker med UV-lyset på.

Den ledningen du ser på bildet er ledningen til vifta i sidevinduet. Den vises ikke når viduet er på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...