daniel_984 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tenkte på det samme som dere. Og hadde ikke vært noe problem med èn farge. Men rødt og svart (blått/svart?) kan blir jæææ*lig fint om man klarer det riktig. Tenkte kanskje å bestille meg blått kit, og da kable om alle røde strømper, og eventuelt kjøpe meg meg noen blå neonvifter (et evig varende prosjekt denna pc'en sier du? ). med de blå zalman ribbene kan det bli litt stilig tror jeg, sammens med en: ??? Tror jeg kan bli ganske så stilig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kunne blitt stiligt det ja, men det er litt_for_vanlig med svart/sølv og båll synes jeg (look who`s talking, sølv Chieftec med blå SilenX LED-vifter ) Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hmm... Du sier noe, er jo ikke særlig originalt. Får heller se da vet. Tror nok jeg skal klare å dra sveisen av meg sjøl en gang til . Om jeg hadde klart å utstyre alt prangende som ikke er HK med blått/blå leds, så kan det bli bra. Uten at jeg "hermer" etter alle andre. (Håper jeg!) Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ¨Litt OT her: Har kjøpt meg kabel strømper for å få det litt ryddigere. Må jeg ha sånn sak for å ta av molex kontaktene eller klarer jeg det fint med hendene? Syns det så litt knotete ut... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mitt kabinett er et rotereir. Mange fine ledninger som fyller kabinettet, uten noe som helst system. Litt kjedelig for kjølingens skyld. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ¨Litt OT her: Har kjøpt meg kabel strømper for å få det litt ryddigere. Må jeg ha sånn sak for å ta av molex kontaktene eller klarer jeg det fint med hendene? Syns det så litt knotete ut... Bare stikk inn et lite skrujern og press inn som gal Det finnes en guide her en plass om hvordan man skal gjøre det riktig Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ¨Litt OT her: Har kjøpt meg kabel strømper for å få det litt ryddigere. Må jeg ha sånn sak for å ta av molex kontaktene eller klarer jeg det fint med hendene? Syns det så litt knotete ut... Bare stikk inn et lite skrujern og press inn som gal Det finnes en guide her en plass om hvordan man skal gjøre det riktig Enkelt! Molex pinnene holdes til kontakten ved hjelp av 2 clips. Stikk et tynt skrujern å finn de to klipsa sånn at de løsner. Du kommer til å høre et klikk. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ¨Litt OT her: Har kjøpt meg kabel strømper for å få det litt ryddigere. Må jeg ha sånn sak for å ta av molex kontaktene eller klarer jeg det fint med hendene? Syns det så litt knotete ut... Bare stikk inn et lite skrujern og press inn som gal Det finnes en guide her en plass om hvordan man skal gjøre det riktig Enkelt! Molex pinnene holdes til kontakten ved hjelp av 2 clips. Stikk et tynt skrujern å finn de to klipsa sånn at de løsner. Du kommer til å høre et klikk. __________________ | (xox) (xox) (xox) (xox) | ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Forsøk på å tegne molexkontakten Stikk skrujernet ca. ved xene. Første gang er man usikker, men får du den første ut, og begynner å skjønne dette er det veldig enkelt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja hær er no inni mitt Dracula kabinett Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Så greit ut det Klikka, men jeg er ikke så begeistret for matt stål. Et tips er å bytte ut IDE kablene med noen kortere, for det blir ganske rotete med alle del lange! (er det 90cm varianten?) Viss du får ordnet IDE kablene så kan det bli pent + å skjule invertern! PS: Ikke dialekt på forumet Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Finnes det IDE kabler mindre enn 45cm? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Følte for å poste igjen jeg. Forslag til forbedring? Inni. Litt inni. Utenpå. Legg merke til lyset under jeg har fikset. Nærbilde av lyset. Så hva synes dere? NB: Stresset med å få bildene klikkbare. Endret 7. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fint. Men ta bort de marsipanfigurene da. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fjern de stjernene og den dinoen. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ryddig- Ser ingen andre kabler enn den på cpu-vifta Originalt - med de selvlysende figurene Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør Hva i all verden skal jeg med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ser at du har trang for noe som lyser i mørket... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 synes de er tøffe jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg