Kvammis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Her er mitt lille rot Var litt rotete ja.. Men, HVILKET kabinett er det ? EDIT: LEIF !! Skulle tro forumet var en stoor stil... *argh* folk er pirkete !!! Endret 23. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Her er mitt lille rot Var litt rotete ja.. Men, hvordan kabinett er det ? Arghh.. hvilket ikke hvordan Lenke til kommentar
ADT Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her er mitt lille rot Uæææ! Alt er snudd på hodet! Redde seg den som kan. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her er mitt lille rot Uæææ! Alt er snudd på hodet! Redde seg den som kan. Det er jo litt tøft da.. synd at d blir et VENSTRE kabinett da Lenke til kommentar
ADT Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her er mitt lille rot Uæææ! Alt er snudd på hodet! Redde seg den som kan. Det er jo litt tøft da.. synd at d blir et VENSTRE kabinett da Ah, det er for de skeivhendte, nå forstår jeg! Lenke til kommentar
outdated Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det må være litt rotete, ellers kjenner man seg ikke igjen.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det må være litt rotete, ellers kjenner man seg ikke igjen.... Ingen vifter på radiatoren ? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvordan har du festet radiatoren? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ingen vifter på radiatoren ? Nope, kun luften ut fra PSU som går igjennom radiatoren. En 12 cm vifte i PSU kjøler hele maskinen. Hvordan har du festet radiatoren? Hengt opp i 2 PCI-slot-cover-braketter eller hva det nå heter. Mekket litt til med dremel osv... Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her er mitt kabinett. (er fortsatt ikke ferdig med det ) Klikk på bildet for større versjon. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har ordnet litt i mitt nå. Trenger litt hjelp her. Noen som har en idé hvor jeg skal legge alle disse kablene? Har prøvd å legge de under harddisken, det funker fint, men er det forsvarlig? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ingen vifter på radiatoren ? Nope, kun luften ut fra PSU som går igjennom radiatoren. En 12 cm vifte i PSU kjøler hele maskinen. Hvordan har du festet radiatoren? Hengt opp i 2 PCI-slot-cover-braketter eller hva det nå heter. Mekket litt til med dremel osv... Så orginalt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hengt opp i 2 PCI-slot-cover-braketter eller hva det nå heter. Sånne er geniale, funker til alt. Endret 23. mai 2005 av Pels Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 enoeth: Så ikke så værst ut der, litt mer rydding i PSU-kablene, og litt mer, så er du der Likte det med blått (kaldt) nede, og rødt (varmt) oppe, kongeeffekt og bra adskilt. Strategery: Ser litt bedre ut, men du burde sleeve kablene dine, og gjemme dem mest mulig. Tror ikke det er noe problem med kablene under HDD`en, er jo litt luft der, og ikke det mest kritiske stedet (tror jeg) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Strategy: Hva med å legge kablene bak hardiskburet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Strategy: Hva med å legge kablene bak hardiskburet? "harddiskburet" -Den var ny du! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er ikke lett å plasere kablene. Har en del LED og vifter som krever at viften/LED ikke er alt for langt unna. Ledningene er ikke så lange. Har gjort om litt nå, new style Noen forslag til forandring? Tar gjerne imot tips. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Få tak i en sukkerbit og klipp til ledningene så slipper du alle de molexkontaktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg