Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Pentium 4: Bare lurer litt på nicket og avataren din..Du har verken dell pc eller pentium prosessor ?? (ifølge specs) So? Nei jeg har ikke Pentium 4 CPU (noe jeg ert glad for!). :!: Før jeg fikk egen PC (med AMD CPU) måtte jeg sitte på en familie PC med Pentium 4 CPU. Vet ikke hvordan jeg skal få skiftet nikk!!! Noen tips? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vet ikke hvordan jeg skal få skiftet nikk!!! Noen tips? Send mail til [email protected]! Det vet jeg alt om Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ingen som har komentarer til mitt? ikke verken positive eller negative? Men til Pentium 4: Hvis det var en Dell-maskin du satt på med P4-prosessor (familiepc`en) så var det sikkert at det var Dell, ikke det at det var P4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vet ikke hvordan jeg skal få skiftet nikk!!! Noen tips? Send mail til [email protected]! Det vet jeg alt om Zevs_ "kissa4ever" Skal gjøre det når jeg har funnet et passende nikk. Må tenke litt på hva jeg skal hete... -Takk! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan sleever jeg kablene, jeg har kjøpt meg en slik kabelstrømpe. Hvorda gjør jeg det? Jeg får jo ikke strømpen over foten av lednignen? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan sleever jeg kablene, jeg har kjøpt meg en slik kabelstrømpe.Hvorda gjør jeg det? Jeg får jo ikke strømpen over foten av lednignen? Du må ta av kontakten. Les litt her du Lenke til kommentar
lasus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her er mitt nye kabinett, noen forslag til forandring? Du har Aero cool x 202 ikke sant ? det er dit tøfft, eg har nett det samme eg kan sikkert legge ut bilder når eg har tatt av mitt bidrag av x202:D Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Finnes det forskellige størrelser på kabelstrømpene? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her er mitt nye kabinett, noen forslag til forandring? Du har Aero cool x 202 ikke sant ? det er dit tøfft, eg har nett det samme eg kan sikkert legge ut bilder når eg har tatt av mitt bidrag av x202:D Helt riktig. Leg gjerne ut bilder, kan jeg se hvordan du har gjort det. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Finnes det forskellige størrelser på kabelstrømpene? Ja, Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Eit veldig dårleg bilde, men. Har ikkje det beste kamera heller. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Finnes det forskellige størrelser på kabelstrømpene? Ja, Hva har du kjøpt? Den er omtrent 6mm. høy. Hvor stor går den ann å få kjøpt? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Finnes det forskellige størrelser på kabelstrømpene? Ja, Hva har du kjøpt? Den er omtrent 6mm. høy. Hvor stor går den ann å få kjøpt? Hva skal du med så stor da? hvor tynnere hvor bedre! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Finnes det forskellige størrelser på kabelstrømpene? Ja, Hva har du kjøpt? Den er omtrent 6mm. høy. Hvor stor går den ann å få kjøpt? Hva skal du med så stor da? hvor tynnere hvor bedre! Jeg får ikke til å tre den over hk-ledninge. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Enten kan du gjøre sånn at du "bretter" kablene så nær kontakten som mulig eller så må du kjøpe en Sånn en. Få bilder av resultatet da Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Enten kan du gjøre sånn at du "bretter" kablene så nær kontakten som mulig eller så må du kjøpe en Sånn en. Få bilder av resultatet da Har prøvd å brette ledningene intill kontakten, men strømpen er for liten. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Enten kan du gjøre sånn at du "bretter" kablene så nær kontakten som mulig eller så må du kjøpe en Sånn en. Få bilder av resultatet da Har prøvd å brette ledningene intill kontakten, men strømpen er for liten. Da må du enten kjøpe en større eller kjøpe det verktøyet over. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Her er mitt lille rot vi har samme HK jeg har en anen chipset kjøler da. den er har lilla kjøleribber("orginalt" i fra komplett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg