Skrue Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ahh, et flott bidrag, LockNess! Slik skal det gjøres!! Et av de bedre jeg har sett, i denne tråden. "Gakk hen, og gjør likedan", folkens! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Siden det var så gode tilbakemeldinger, må jeg nesten legge ut et bilde i mørket Det ble ikke så veldig godt bilde men... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ser bra ut i mørket også LockNess, enig med Skrue, andre har noe å lære av deg Men det var å sette HDD`en i plexi`en i sidedøren jeg mente ja, tror det kunne blitt stiligt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ahh, et flott bidrag, LockNess! Slik skal det gjøres!! Et av de bedre jeg har sett, i denne tråden. "Gakk hen, og gjør likedan", folkens! Synes du? Synes selv det er mye kabler rundt omkring jeg. Vel vel, stå på videre lockness: Hvilket Abit hovedkort har du? Lenke til kommentar
andreg Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det kabinettet ser glimrende ut, LockNess! Må se om jeg roter meg til å prøve en lignende mod med en gammel 6GB harddisk som jeg har liggende... Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 du kan jo kjøpe kabelstrømper åsso stripse dei fast i samme veggen som hovudkorte er festet i, men vedsida av.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er et Aspire X DreamerII kabinett! *mitt neste* Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ahh, et flott bidrag, LockNess! Slik skal det gjøres!! Et av de bedre jeg har sett, i denne tråden. "Gakk hen, og gjør likedan", folkens! Synes du? Synes selv det er mye kabler rundt omkring jeg. Vel vel, stå på videre lockness: Hvilket Abit hovedkort har du? Det er et KV8 Pro-3rd EYE Et glimrende HK! Jeg skal kjøpe meg et sleeving snart men, det er jo nesten umulig å legge kablene anderledes! Noen forslag? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg skal nok bytte kab. jeg også, tror jeg går for et Aspire X-Dreamer II. Noen som vet hvor mye det koster med frakt fra databutikken.com? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Her! Jeeees! så jo ikke en dritt! måtte bare påpeke det igjenn Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er et Aspire X DreamerII kabinett! Prikk likt mitt Colorcase neon-light-bla-bla-bla- inni. litt spuuuki Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen bilder fra da jeg skrudde en disk fast i bunnen av kabinettet. En grei løsning om en ikke har plass til disker andre steder. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Smart På tide med større kabinett? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Smart På tide med større kabinett? Jeg liker faktisk at kabinettet ikke er så stort, selv om det begynner å bli trangt. Jeg har bl.a. et maxitower kabinett, som er cirka 90 cm høyt, men det er bare alt for stort og upraktisk synes jeg. Trond Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes de blir mer og mer praktiske jo større de er jeg Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Synes de blir mer og mer praktiske jo større de er jeg wink.gif Hvis du ikke LANer mye da, men i ditt tilfelle blir jo kabisset tungt uansett med så mange disker... Veit du hvor mye det veier med alle diskene i? EDIT 1.: Blir ikke noen av diskene veeeeldig varme. Tenker spess på de 2 IDE'ene som ligger over PSU, stakkars... Endret 10. mai 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes ikke at det er noen særlig god grunn til å ha lite kabinett Drar på lokale lan, og synes ikke det er spesielt problematisk med mitt kabinett..(profil) Jeg og tenker at de diskene blir varme ja, målt temp på de? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg vet ikke hvor mye det veier, men det er rimelig tungt. Men løfter det nå uten problemer. De fleste diskene har temp på ca. 35-40 grader, kabinett-temp er omtrent det samme. Men under load, bl.a. på skjermkortet, blir det varmt. Varmer hele rommet uten problemer. Trond Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Det var da ikke så gale temperaturer... Men synes likevel at diskene dine fortjener ett nytt hjem jeg. *hint*CM Stacker*hint* Endret 10. mai 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg