AndyG Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Bruker diskplass til diverse Diverse hvaforno sa du? Orker ikke ta bilde av mitt, for det ser så absolutt ikke ut. Men jeg må si, mye pent her altså! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det der må da bråke noe helt forferdelig? Tenk hvis du bare hadde IDE-harddisker da Men jeg må si det der ble meget bra! Du har gjort en god jobb EDIT: BTW, herlig hovedkort du har Takk! Tok ikke helt den med IDE disker, mente du at da ville det blitt mer kabelrot eller pga støy? Nja den bråker ikke så mye (hvis du synes at et jetfly er ganske stille), liker når jeg starter den så er det som en liten symfoni av disker som spinner opp, herlig å høre på... Mange Ide-disker = mange Ide-kabler = fullstappet kabinett. Er jeg på sporet her kanskje? Ellers flott oppsett, får vel kjappe meg med den sleevingen så får jeg forhåpentligvis noen go'ord jeg og! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Mange Ide-disker = mange Ide-kabler = fullstappet kabinett. Er jeg på sporet her kanskje? Ellers flott oppsett, får vel kjappe meg med den sleevingen så får jeg forhåpentligvis noen go'ord jeg og! Ja det har du helt rett i. Vil ikke tenke på hvordan det hadde sett ut med 11 IDE disker inni der... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Sånn er mitt innvendig; Endret 14. november 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Mange Ide-disker = mange Ide-kabler = fullstappet kabinett. Er jeg på sporet her kanskje? Ellers flott oppsett, får vel kjappe meg med den sleevingen så får jeg forhåpentligvis noen go'ord jeg og! Ja det har du helt rett i. Vil ikke tenke på hvordan det hadde sett ut med 11 IDE disker inni der... Akkurat det jeg sikta til, hehe Burde hatt en linje mellom den setningen om IDE og den setningen om bråk, så kanskje det hadde blitt mer forståelig! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Får vel hive ut noen bilder før jeg tar ut vannkjølingen: Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Får vel hive ut noen bilder før jeg tar ut vannkjølingen: Er det en Eheim-pumpe jeg ser der Rikky?! Hehe, morrsomt.. Er dete vanlig å bruke akvariepumper med vannkjøling?? Kan ikke så mye om vannkjøling, men har lyst til å prøve snart... Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er dete vanlig å bruke akvariepumper med vannkjøling?? Ja, det er helt vanlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er dete vanlig å bruke akvariepumper med vannkjøling?? Ja, det er helt vanlig. Det er jo ikke akvarie pumpe da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det en Eheim-pumpe jeg ser der Rikky?! Hehe, morrsomt.. Er dete vanlig å bruke akvariepumper med vannkjøling?? Kan ikke så mye om vannkjøling, men har lyst til å prøve snart... Det er en Eheim 1048 ja, og akvariepumper er helt normalt å bruke til vannkjøling. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 eheim er akvarie ment som akvariepume ja.. men de kan brukes til så mangt Lenke til kommentar
Instict Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Slik ser det ut i ene serveren...Skal ta bilde av en annen senere. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har selv eheim i alle akvariene mine.. Eheim er det beste valget i akvariepumper jah.. Men hvis du hadde brukt Eheim 1250 istede Rikky, ville det da også blitt kaldere?? Den pumper jo tross alt 2x så mye som 1048 gjør i timen... Eller ville det bare være waist of money?? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har selv eheim i alle akvariene mine..Eheim er det beste valget i akvariepumper jah.. Men hvis du hadde brukt Eheim 1250 istede Rikky, ville det da også blitt kaldere?? Den pumper jo tross alt 2x så mye som 1048 gjør i timen... Eller ville det bare være waist of money?? En eheim 1250 er kommer mer til nytte i systemer beregnet på såkalt "high-flow", altså høy vanngjennomstrømning. Har selv bestilt denne som en del av en skikkelig vannkjølings-pakke. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 mitt er utrolig rotete inni.. men det blir nok bedre etterhvert. har seks vifter da så. men er ganske fornøyd jeg.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 11 disker?Hva i svarte bruker du så mye diskplass til da? Backup for filmarkivet til NRK? Men ellers er det jo godt jobba! Første gang jeg har sett såpass med disker i ett og samme kabinett, og attpåtil relativt ryddig.. Takk :-) 11disker = 2,2TB. Har vel ca 100GB ledig. Bruker diskplass til diverse dæven, det må være mye diverse. Har en følelse av at "Norges største samling av blåfilmer" inngår i diverse Inni mitt kabinett er det veldig mørkt, men hvis man åpner så er det en fryd for øyet, med flate ide kabler i tidsriktig gråtoning, en grønn cpu viftetunnel og hybelkaniner. Kanskje jeg burde sette inn plexidør? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Får vel hive ut noen bilder før jeg tar ut vannkjølingen: Bare lurte på en ting... Ser du har RAM brikkene i slot 1 og 2.. Kjørere du ikke DUAL??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jo, jeg kjører dual. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ryddig og ryddig, har prøvd hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg