Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelige eksempler på hvordan kabinettet burde se ut både hos Chevelle og ManagHead ja! :love:

Skulle ønske jeg fikk det så ryddig i mitt kabinett, men jeg må vel frem med strikkoppheng og Dremel for å få det til i mitt :hmm: (Har fire S-ATA disker, og de kablene er ikke spess medgjørlige)

Lenke til kommentar
Se det ja, nesten så jeg kjenner meg igjen! :p

Men ManagHead: Hvorfor monterer du ikke pumpa direkte på tanken? Da hadde du straks spart litt plass, og fått det enda ryddigere.

Chevelle sitt var jo også godt å hvile øynene på! :thumbup:

Hvordan da mener du? Pumpa kan ikke stå lenger bak, grafikkortet er for stort.

Lenke til kommentar

Nah, så jo ikke det i farten. Da går det jo ikke. :(

Edit: Legger snart ut et par bilder på et oppsett jeg holder på med her, bare som et lite tips mht plass.

Her: Mindre går det nesten ikke an å få det, med tank? Pumpa (C-Systems) er direkte montert på tanken, med silikon. Total bredde: 8cm

8cm.jpg

Her er det hele på plass i maskinen, men ikke ferdig koblet ennå. Som man ser, er det god plass mellom utgangsnippel og lydkort / skjermkort:

Plass.jpg

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

Ikke foreløpig nei. :p

Men det tar ikke lang tid før en passende returnippel er på plass, på rett sted. Blir litt "skreddersøm" her, skal ha inn en følerlomme for vanntempkontroll også.

Kanskje jeg får greiene ferdig i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Sånn ser det ut hos meg.

Får rydde litt i kablene når jeg kjøper nytt kabinett...

nice. elsker måten du tar sølv/blå temaet helt ut, med plugger og kabelstrømper. du tenkte tydeligvis gjennom alt når du kjøpte pc. blå strips :!:

har du sata-disc med vanlig molex-plugg? og hvor fikk du kjøpt så kort sata-ledning? den var jo digg.

Lenke til kommentar

Takk for komplimentene. Er så mange glimrende kabinetter i denne tråden at jeg var litt skeptisk på om jeg skulle legge ut bildet i det hele tatt...

Kabinettet er et gammelt Aopen HX45, så det er på tide jeg finner meg noe nytt. Regner med å kjøpe et TT SViking eller et lignende om ikke så lenge.

Harddisken er er WD, men en Caviar. Om Raptor også har tilkobling for begge strømkontaktene er jeg ikke sikker på... Tror ikke det er noen god ide å plugge i begge iallefall, etter hva jeg har lest kan disken få problemer da.

Her er samme kabel som jeg har. Det er vistnok en HP kabel, så det går sikkert an å finne dem andre steder også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...