StupidNick Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg syns på en måte at slaget er tapt før det er begynt viss man har et kabinett med matt grå finish inni, blir så kjedelig!Det samme gjelder for oransje hovedkort (bare at da får jeg allergianfall!) Jeg har et brunt hk også står det ALI på baksiden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har du no RAM-mods sigz? Og hva heter kabinettet? BTW: Dårlig plassering av den grønne katoden til høyre! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ram mods nei...kossen det? Å den katoden sitter helt suuupert. Kanten på vinduet dekker den akkurat så jeg bare får litt "skinn" uover hdd'ene. Jeg har et Sunbeam Transformer det er en premod deluxe, men det har god plass og nyttige løsninger. Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så nesten ut som om en RAM-mod.. Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall.. Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Je...Skulle kankskje ha litt bedre plass, men jeg tror det går bra...har god kjøling så de brenner nok ikke opp... Lenke til kommentar
sigz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hehe---Joa KingNorthGarden. Lover å ikke mobbe. Bare komme med konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så nesten ut som om en RAM-mod.. Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall..Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! Må katoder stå 10cm unna annet dilldall? Har du noen kilder? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) QUOTE (Glisevask @ 26/04/2005 : 15:33)Så nesten ut som om en RAM-mod.. tongue.gif Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall.. Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! smile2.gif Må katoder stå 10cm unna annet dilldall? Har du noen kilder? Det har jeg heller aldri hørt om, men de kan jo bli gode og varme etterhvert så det forundrer meg ikke om det er anbefalt, men skal vel en del til før det brenner opp... Eller? Edit: Elendig quoting... OT: Åssen får jeg dato og navn over quotinga? Endret 26. april 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Edit: Elendig quoting... OT: Åssen får jeg dato og navn over quotinga? Istedet for å trykke "add reply" så ser du opp i høyre hjørne ved siden av Report, i den meldingen du vil quote. Prøv og fin det ut Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 QUOTE (Glisevask @ 26/04/2005 : 15:33)Så nesten ut som om en RAM-mod.. tongue.gif Syntes bare katoden satt litt utsatt når det gjelder varme! Skal jo helst ha 10cm avstand fra annet dilldall.. Kabinettet var ganske premod ja, men jeg syntes innsia så tøff ut iallfall! smile2.gif Må katoder stå 10cm unna annet dilldall? Har du noen kilder? Det har jeg heller aldri hørt om, men de kan jo bli gode og varme etterhvert så det forundrer meg ikke om det er anbefalt, men skal vel en del til før det brenner opp... Eller? Mine katoder er ikke varme. Det er vel en grunn til at de kalles kalde katoder? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har vært mange som har klaga over at katodene og inverterene sine har tatt fyr! Men ingen har visst fått med seg advarselen om å gi dem 10cm plass og kjøling.. Sunbeam har faktisk opplyst om dette, men alikevel er det ingen som tar dette til ettertanke! Bare sier det får å sleppe å høre syting av folk med katoder som lukter svidd.. BTW: Hakke sett deg på Casemod-kategorien, som regel sett deg på PHP.. Gamle brainbug90 jeg.. Litt OT nå! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har vært mange som har klaga over at katodene og inverterene sine har tatt fyr! Men ingen har visst fått med seg advarselen om å gi dem 10cm plass og kjøling.. Sunbeam har faktisk opplyst om dette, men alikevel er det ingen som tar dette til ettertanke! Bare sier det får å sleppe å høre syting av folk med katoder som lukter svidd.. BTW: Hakke sett deg på Casemod-kategorien, som regel sett deg på PHP.. Gamle brainbug90 jeg.. Litt OT nå! Har du en link hvor de skriver det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nope, men det har vært litt skriverier om det.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, var der du forsvant, ja. Men tilbake til topic: I min lille bruksanvisning som fulgte med min sunbeam-katode står det absolutt ingenting om noen sikkerhetsavstand, annet enn at man ikke bør pakke inverteren inn i noe. Selve katoden holder maks. 30 grader (kabinettemp, altså), mens inverteren her holder litt over. Tror lite på at katoder har tatt fyr, med mindre inverteren har kortsluttet eller overopphetet, eller de har brukt en dårlig ledning (alt annet enn ledningen som følger med). Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Edit: Elendig quoting... OT: Åssen får jeg dato og navn over quotinga? Istedet for å trykke "add reply" så ser du opp i høyre hjørne ved siden av Report, i den meldingen du vil quote. Prøv og fin det ut Eller man kan skrive (QUOTE="det du vil skrive")"det du quoter"(/QUOTE) Da uten " og [] istedet for (). Kan slenge opp et oppdatert bilde av maskinen min og, har ikke skjedd såå mye men Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sånn ser det ut her hos meg... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nice, chevelle, kanskje legge sata kablene ut på siden? Ellers, stor kjøler du hadde på cpu Her kommer bilde av min maskin og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg