Kvammis Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 pr0xy H4xx0r: Har du hull i bunden av kabinettet da ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Damn thats N A S T Y pr0xy H4xx0r, sorry asså, men det er noe av det styggeste jeg har sett. Håper du får pusset opp kabinettet snart, for jeg tror ikke det er helt bra for hw`en din Nice bilde du har btw Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 pr0xy H4xx0r: Har du hull i bunden av kabinettet da ? ja, det har eg Damn thats N A S T Y pr0xy H4xx0r, sorry asså, men det er noe av det styggeste jeg har sett. Håper du får pusset opp kabinettet snart, for jeg tror ikke det er helt bra for hw`en din Nice bilde du har btw håper på at sandpapiret kommer i morgen, og skal kjøpe lakk denne uken som kommer, kan legge inn nytt bilde da eg er ferdig Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 audhage: Traskas: Finnes det noe finere kabinet en "stacker"? Det synes ikke jeg Det så ryddig ut i forhold til hvor mye du har i det. Men hva med noen sleeves? Heisann. Jeg liker Stacker veldig godt, og synes det har mange bra løsninger. Har tenkt på sleeves mange ganger, men som jeg skrev med bildene. Ting Tar Tid ZinnX: Traskas: Åssen er temperaturene på HDD'ene dine? Har bare 2 HDD'er i sånn en modul, men har alltid lurt på om ikke det blir utrolig varmt når den er proppet med 4... Temperaturene er fine de, jeg har en termometer føler teipet på undersiden ved motoren på hver disk og de er aldri over 27 grader. sigen: Ser fint ut inni der ja traskas OT: Hvor mange GB/TB har du tilsammen? Takk for komplimentet. Jeg har i skrivende stund 1361gb i maskinen, hvorav 1050gb av de er brukt. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for komplimentet. Jeg har i skrivende stund 1361gb i maskinen, hvorav 1050gb av de er brukt. det er mye, begynte å lure på om du kun hadde 40gb hder siden det står 540gb i profilen din Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det var endel ja, men det blir nok brukt opp etterhvert, spess hvis du laster ned filmer, spill og musikk, og LAN`er ofte Eller? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bilde Må nok ta en ryddesjau inni der ... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror ganske mange er over terrabyte grensen nå til dags (bare se i tråden hvor man kan vote hvor mye plass man har)... Så det er ikke så veldig mye egentlig ... Har selv trykt 2.4 terrabyte i mitt beskjedne kabinett. Trond Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bach: Så ikke så verst ut inni der, trenger nok ikke å rydde noe serlig du nei _crs_: Nei, det stemmer at det er endel som har over "TB-grensen" nå til dags, har nesten 1TB i den ene maskinen min selv, men hvis en tenker på alle de bærbare og Shuttle`ene rundt omkring, så er det nok ikke så veldig vanlig heller Er jo folk som har servere som de teller med også, og da kan det fort bli endel på enkeltpersoner Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (traskas @ 24/04/2005 : 21:14) Takk for komplimentet. Jeg har i skrivende stund 1361gb i maskinen, hvorav 1050gb av de er brukt. det er mye, begynte å lure på om du kun hadde 40gb hder siden det står 540gb i profilen din Hehe har ikke oppgradert den profilen her på nesten 2 år så tok en rask oppdatering nå. Det var endel ja, men det blir nok brukt opp etterhvert, spess hvis du laster ned filmer, spill og musikk, og LAN`er ofte Eller? Tja... Kan vel hende at det blir litt av hvert.. Men har ikke vært på mer enn 3 LAN i mitt liv, så det er ikke så mye plass som er erobret av materiale derfra. Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Gikk berserk med elektro teip her en dag Endret 29. april 2005 av batti64 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 NEI! Det ble ikke bra.. ! Kjøp sleeving, er ikke SÅ dyrt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 [bILDE] Gikk berserk med elektro teip her en dag Uff... Det er nok ikke bra nei ikke så det spess fint ut heller Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Eneste positive effekt er vel at du får litt bedre flow, også ser det litt ryddigere ut, ville ikke prøvd å finne fram en kabel i det rotet det... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis du først skulle brukt eltape kunne du gjort det mye bedre Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg syns på en måte at slaget er tapt før det er begynt viss man har et kabinett med matt grå finish inni, blir så kjedelig! Det samme gjelder for oransje hovedkort (bare at da får jeg allergianfall!) Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 synest ikke den teipingen var noe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det med tapen kunne vært gjort penere, ingen tvil om det! Kabelstrømper koster null og ingenting men man må jo vente på en storbestilling, så man slepper å betale så mye frakt for EN liten ting! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan vel poste noen bilder av kabinettet mitt å da.... closeup: uten blitz: Noen tilbakebeldinger/ting jeg bør fikse? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 her finner du kabelstrømper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg