Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har posta før Kissa4ever, men det er bilder jeg selv LER av! :p Er et midlertidig kabinett, som blir hakka opp til møkk når jeg skal bygge nytt! Er faktisk et Chenbro Gaming Bomb uten NOE casemod.. Bare shtappa inn for å ha det et sted!

Synes UV-effektene på bildene her ble bra jeg.. :)

Lenke til kommentar
Merkelig oppheng på de katodene :p

PS: Skjønner hva du mener når du sier MASSE lys...

Jeg vet, men hvis jeg har de for nært viftene blir bare litt opplyst, og hvis jeg har de for langt borte blir de nesten ikke opplyst..

Skal prøve å tenke på andre steder også ;)

Lenke til kommentar

pr0xy H4xx0r:

du har litt dårlig luft gjenomstrømning tror jeg. hjelper ikke med en jetmotor som blåser luften inn hvis ledningene blokerer veien... samme andre veien kan ikke ha ledninger som blokkerer all luften/varmen inne. hvis du rydder opp i ledningene da kan du hende du kan ta ut mange av viftene og dermed mindre støy :thumbup:

kunne vel selv tar lering av det jeg netopp skrev :blush: hehe :p

har vel liten luft gjenomstrøm jeg også

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Veldig fin HDD-kjøling :!:

hehe

pr0xy H4xx0r:

du har litt dårlig luft gjenomstrømning tror jeg. hjelper ikke med en jetmotor som blåser luften inn hvis ledningene blokerer veien... samme andre veien kan ikke ha ledninger som blokkerer all luften/varmen inne. hvis du rydder opp i ledningene da kan du hende du kan ta ut mange av viftene og dermed mindre støy 

kunne vel selv tar lering av det jeg netopp skrev  hehe

har vel liten luft gjenomstrøm jeg også

holder på med å pusse opp Chieftecen min så bare hang vifte til å kjølle harddiskene og la 2 nede til å kjøle skjermkortet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...