krister461 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nå er home.no oppe igjen, og bildet i mitt forrige innlegg skal funke! leds'ene går så lenge viften går...men, du kan nok klippe ledningen til de om du ønsker! led's utgaven kjøler nok like godt som tilsvarende utgave uten led...men, som jonas nevnte så finnes det også utgaver med 120mm-vifter som trolig kjøler enda bedre... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Her er mitt kabinett! Det mangler en stk. blå vifte til øverst ved psu ! Den som lyser rødt nederst lydaktiveres og blinker , og jeg får en rød til + en trefarget som også blinker! Har aldri likt thermaltake, men armor boxen falt jeg for, så den ble kjøpt inn! Ser det bra ut folkens? skal sefølgelig bli bedre etterhvert hei crazy_viking fulgte det med lysende vifter i det armour kabbiset? skal kjøpe det snart og lurte på om det fulgte med noen vifter.. er usikeker JA det følger med 2stk blå 12cm vifter + 2stk standard thermaltake 8cm viter da er det bestemt!!!!! bestille 1-5mai 2win Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) her er mitt kabinett Endret 22. april 2005 av jan.ata Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dæven,,, mykje fint hær, likte Skrue sitt Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Takk, det var hyggelig å høre! Har jo brukt endel tid på å få det sånn, men jeg angrer slett ikke på det.... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 holder på å pusse opp mitt Chieftec Fulltower, så no bruker eg eit midi tower kabinett, og inni der er det j**** med rot, kan legge ut bilde i måra Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Inni mitt lille stacker... og fronten... Og ja.. jeg veit jeg fortsatt ikke får igjen sidedøra med ene radiatoren sånn, men det kommer, det kommer.. Ting tar bare litt jæ***ig lang tid noen ganger.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Mitt kabinett Noen som har noen forslag til forandring? Endret 24. april 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Den ene pumpen er ikke koblet til grunnet mangel på nippel til tanken. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 og her uten blitz. Pumpene er som dere ser.. magre av størrelse.. og de to pumpene i tospann.. levere 900 l timen. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Sånn ser det ut i pappeske-kabbiset mitt: Inni: Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Mitt kabinett Noen som har noen forslag til forandring? Ser at du har Q-Tec kabinett... hadde ett sånt før. Mange sier at Q-Tec er noe dritt, og det vet jeg jo forsåvidt og, men dette kabinettet var jeg faktisk veldig fornøyd med... men nok om det. Forslag til endring: 1. Rydde kablene litt vekk inni der. 2. Skaffe runde IDE kabler. 3. En til vifte bak. En foran som blåser inn og en bak som blåser ut. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Mitt kabinett Noen som har noen forslag til forandring? Ser at du har Q-Tec kabinett... hadde ett sånt før. Mange sier at Q-Tec er noe dritt, og det vet jeg jo forsåvidt og, men dette kabinettet var jeg faktisk veldig fornøyd med... men nok om det. Forslag til endring: 1. Rydde kablene litt vekk inni der. 2. Skaffe runde IDE kabler. 3. En til vifte bak. En foran som blåser inn og en bak som blåser ut. Q-tec kabinettet er fint det vet du Skal bytte etter konfen. har lyst på et mer style et. Strømforsyningen trekker ut varm luft. Den foran i kabinettet trekker inn luft. Trenger jeg enda en, mener du? Trekker inn? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Pent og ryddig, men kunne ha lagt kablene litt andre steder.. Sleeving på nesten alt og greier! Ikke verst.. Vel, sånn du mener? Vel. Jeg skal sleeve hovedkort-ledningen så snart jeg gidder å bestille noe.. UV-lys skal komme. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Traskas: Finnes det noe finere kabinet en "stacker"? Det synes ikke jeg Det så ryddig ut i forhold til hvor mye du har i det. Men hva med noen sleeves? IC7STORM: Det der så skikkelig bra ut. Hvilket kabinet er det? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 du hadde da fint og dydigt IC7STORM Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Traskas: Åssen er temperaturene på HDD'ene dine? Har bare 2 HDD'er i sånn en modul, men har alltid lurt på om ikke det blir utrolig varmt når den er proppet med 4... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ser fint ut inni der ja traskas OT: Hvor mange GB/TB har du tilsammen? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tillater meg å poste en oppdatering av innsiden av kabinettet. Brukte halve dagen på å rydde kablene bedre enn de var før. Tror det gikk med minst 50 strips. Har lagt til et PCI kontrollerkort. La til 2 IDE disker under topplokket på kabinettet ved å leke litt Petter Smart. Kontrollerkortet har 2 ledig SATA koblinger som skal i bruk i framtiden så jeg hevet diskene litt på høyre side så det nå er ekstra plass til en disk der. Floppy kan også ta turen når det trengs. Og tro det eller ei, PSU'en på 350W kjører fremdeles systemet uten problemer. Har testet med X800XT PE kortet på full guffe mens begge DVD-brennerene leste av plater, samtidig med diverse aktivitet på samtlige disker. Venter bare på totalhavari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg