ELR Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hehe samme som min. Snakker om sop-i-hop! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Her er mitt server kabinett: Her Og her Fronten Endret 11. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Her er mitt server kabinett: Her Og her Fronten Du burde vel ha brukt litt mindre bilder Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 sånn skal det se ut:P syns nå jeg det er fra pcen min. ryddig og pent å se på Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Her er mitt server kabinett: Her Og her Fronten Du burde vel ha brukt litt mindre bilder Joda.... men fant ikke ut hvordan jeg gjore det Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Joda.... men fant ikke ut hvordan jeg gjore det Hvordan du gjør det: 1. Åpne bildet i et bilderedigeringsprogram eks ArcSoft PhotoStudio 2000 eller Microsoft Photo editor 2. For ArcSoft PhotoStudio 2000 velg edit og image size og skriv inn ønsket størrelse i pixsels. Velg lagre som og jpeg og kvalitet til det du måtte ønkse 90% er mer enn nok. 2. For Microsoft Photo editor velg image og resize velg pixsels istedet for cm og skriv inn ønsket støreelse så er det bare å lagre bildet på nytt. Husk å lagre det forminskede bildet med et nytt navn hvis du vil beholde orginalen. Endret 13. november 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ikke akkurat så veldig mye å skryte av nå, men arbeidet er underveis... Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er så flink.... Jeg ville legge in et bidrag. så jeg begynte å "rydde" litt i pcen.. Det endte med at jeg fant en gammel støvsuger. Jeg tok røret fra den, og stappa ledninger fra PSUen in igjennom den. Jeg kutta opp små hull på røret nedover for å få ledninger ut dem... dette ble extremt tøfft..! jeg har lyst til å legge ut alle bildene jeg tok underveis men sliter desverre med ISDN Men dette ambefaler jeg å prøve viss du har stort kabinett og sliter med rot! Litt trøbbel med å få ledningene igjennom røret, men med litt slit, går det bra! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) har nettopp hatt opprydding i kabinettet mitt nå Skal få fikset opp i kabel spagettien ved diskene når jeg kommer på noe lurt der Endret 12. november 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her er et bilde av kabinettet mitt med STØVSUGER rør:) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har nettop bygd en PC til en kompis, så kan jo legge ut bilde av den og. Syns det ble bra jeg, til at han ikke har vindu på den.. btw, isdn warn.. 1mb stort.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her er mitt server kabinett: Her Og her Fronten Du burde vel ha brukt litt mindre bilder Joda.... men fant ikke ut hvordan jeg gjore det bruk photoshop hvis du har det eller innstill kameraet sånn at det tar bilder i mindre oppløsning.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Krapy kabinett med leieboere Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Krapy kabinett med leieboere Uff.... var jo dekt med støv jo. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Med tanke på at jeg har 11disker i et midi kabinett så er jeg tildels fornøyd med slik jeg har fått det til :-) EDIT: btw innlegg 1500 Endret 14. november 2004 av schmelck Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Det der må da bråke noe helt forferdelig? Tenk hvis du bare hadde IDE-harddisker da Men jeg må si det der ble meget bra! Du har gjort en god jobb EDIT: BTW, herlig hovedkort du har Endret 14. november 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det der må da bråke noe helt forferdelig? Tenk hvis du bare hadde IDE-harddisker da Men jeg må si det der ble meget bra! Du har gjort en god jobb EDIT: BTW, herlig hovedkort du har Takk! Tok ikke helt den med IDE disker, mente du at da ville det blitt mer kabelrot eller pga støy? Nja den bråker ikke så mye (hvis du synes at et jetfly er ganske stille), liker når jeg starter den så er det som en liten symfoni av disker som spinner opp, herlig å høre på... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 11 disker? Hva i svarte bruker du så mye diskplass til da? Backup for filmarkivet til NRK? Men ellers er det jo godt jobba! Første gang jeg har sett såpass med disker i ett og samme kabinett, og attpåtil relativt ryddig.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 11 disker?Hva i svarte bruker du så mye diskplass til da? Backup for filmarkivet til NRK? Men ellers er det jo godt jobba! Første gang jeg har sett såpass med disker i ett og samme kabinett, og attpåtil relativt ryddig.. Takk :-) 11disker = 2,2TB. Har vel ca 100GB ledig. Bruker diskplass til diverse Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 11 disker?Hva i svarte bruker du så mye diskplass til da? Backup for filmarkivet til NRK? Men ellers er det jo godt jobba! Første gang jeg har sett såpass med disker i ett og samme kabinett, og attpåtil relativt ryddig.. Takk :-) 11disker = 2,2TB. Har vel ca 100GB ledig. Bruker diskplass til diverse "diverse" den var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg