-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Med blitz... Har en ny hdd og nye kabler, vet det ikke ble bra med teip, men gidder ikke å gjøre noe med det nå. ¨ Edit; tenkte noen kom til å få et psykotisk anfall om jeg ikke fiksa på oppløsningen på bilde. Edit; tok begge bildene i en post Endret 31. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) hmm *sletta*, eller flytta bilde til den posten som er over Endret 31. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Abits Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Her er et par bilder fra min PC. ikke så ryddig på bordet da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 3 vifter og 4 vifter oppå hverandre? Er det bra? Lenke til kommentar
Abits Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Er bare en 120mm oppe og en 80mm nede i fronten av kabinettet, for å få viftene til å blåse betre disse er så montert på viftehusene men jeg har fjernet viftene. Endret 29. mars 2005 av Abits Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Så det du har gjort er å ta ut innmaten av de fremste viftene og satt på en vanlig på enden? Lenke til kommentar
Abits Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeps, samt den blå er egentlig en funnel, kjøpte en sån for et par år siden, men fikk ikke bruk for den før i dag, kjekk den ellers hadde jeg ikke fått bruk for 120mm vifte fremme Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Abits: Hvilket tower er det? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Abits Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kabinettet mitt er AOpen H700b Som jeg har byttet ut den orginale Pcuen fremfor en OCZ ModStream på 520W Skal også bytte ut vifta til en mer stille, har prøvd det som jeg skrev i et tidligere innlegg, men fikk litt info om å få bra overtrykk i kabinettet, noe jeg tror jeg har fått etter litt moding, er også støydempet i sidedørene osv. Plata i bunn stammer fra en Amiga Amigaen var defekt, i tillfelle enkeltes bekymringer Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Barskt var det i alle fall. Men nå er jeg TRØTT. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Trodde først alle var vifter.. :!: Har selv prøvd å holde mange vifter inntil hverandre, det bråker mildt sagt mye.. Ennå mer moro hvis du har f.eks 4 vifter, tar du 2 den ene veien og 2 den andre.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Her er den mer spennende delen av kabinettet... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Mye bra her ja.....slenger inn et bilde etterhvert (gidder ikke hente kamera nå) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ååååh, ADT har god smak! Very, very nice.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Her er den mer spennende delen av kabinettet... Du har ikke noen flere, større og bedre bilder av alle sidene av kabinettet ? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Her er den mer spennende delen av kabinettet... Du har ikke noen flere, større og bedre bilder av alle sidene av kabinettet ? jada, kan ta noen "i løpet kvelden" Lenke til kommentar
Abits Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Trodde først alle var vifter.. :!: Har selv prøvd å holde mange vifter inntil hverandre, det bråker mildt sagt mye.. Ennå mer moro hvis du har f.eks 4 vifter, tar du 2 den ene veien og 2 den andre.. Fjernet du viftene da? Mine bråker ikke noe mer selv om jeg har flere viftehus koblet til, ganske så stille PC egentlig selv om jeg har mange vifter, bråker faktisk mindre nå etter jeg monterte en 120mm + 80mm, tidligere hadde jeg kun en 80mm fremme, samt at jeg har en vifte over Raptor disken også. Men den skal bli enda mer stille etterhvert. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Trodde først alle var vifter.. :!: Har selv prøvd å holde mange vifter inntil hverandre, det bråker mildt sagt mye.. Ennå mer moro hvis du har f.eks 4 vifter, tar du 2 den ene veien og 2 den andre.. Fjernet du viftene da? Mine bråker ikke noe mer selv om jeg har flere viftehus koblet til, ganske så stille PC egentlig selv om jeg har mange vifter, bråker faktisk mindre nå etter jeg monterte en 120mm + 80mm, tidligere hadde jeg kun en 80mm fremme, samt at jeg har en vifte over Raptor disken også. Men den skal bli enda mer stille etterhvert. Jeg hadde ikke festet det inn maskinen.. Det var bare en kompis som var på besøk som lurte på om det ble å bråke mye, så vi testet.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Her er den mer spennende delen av kabinettet... Du har ikke noen flere, større og bedre bilder av alle sidene av kabinettet ? jada, kan ta noen "i løpet kvelden" Joda, kommer det noen bilder ? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Her er den mer spennende delen av kabinettet... Du har ikke noen flere, større og bedre bilder av alle sidene av kabinettet ? jada, kan ta noen "i løpet kvelden" Joda, kommer det noen bilder ? Jeg skal sende inn skjermkortet for reperasjon... Men når jeg får det tilbake skal du få noen fine bilder... Glemte det med bilder den natta, så slukna skjermkortet litt uventet, og nå ser skrivebordet ut som en ranet 7/11, update om en uke eller to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg