håvard87 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvor har du kjøpt den pullten? Ikea Hva heter det? Husker ikke. Men det er vel det eneste som koster 575,- akkurat Det er brunsort (ser dog helt sort ut), og har kraftige sølvfargede stålbein. 160 bredt. Bare se i katalogen eller på nett så finner du det nok. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10121*10389 Stemmer? Var skikkelig fint det "arbeidesbordet" der! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hvor har du kjøpt den pullten? Ikea Hva heter det? Husker ikke. Men det er vel det eneste som koster 575,- akkurat Det er brunsort (ser dog helt sort ut), og har kraftige sølvfargede stålbein. 160 bredt. Bare se i katalogen eller på nett så finner du det nok. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10121*10389 Stemmer? Var skikkelig fint det "arbeidesbordet" der! Jess. Er det ja, i sort. Skikkelig fint og stabilt bord til en veldig rimelig penge Får også kjøpt en sølvfarget skuffe-del som en kan henge på under. Kabelsamler også, samt PC kabinett holder Endret 17. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå synes vi alle her inn burde holde oss til topic. Før de stenger posten "hvordan ser det ut inni kabinettet deres?" Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har prøvd nå å søkt her på forumet i 1time ca etter lignende men finner det ikke. Om det finnes så kan dere gi meg en link og stenge denne "saken" Har lyst til å se hvordan det ser ut inni kabinettene deres. Kanskje få tips om hvordan jeg skal prøve å få fikset i kablene og lignende. (Kom helst med bilde®) tror jeg sparer både deg, og alle andre på forumet her for det synet.. støvette og kabler over alt.. Venter på penger til vannkjøling så jeg kan rydde opp inni der.. ( forsvinner ca. 14-15 forskjellige kabler og ledninger.. hehe ) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 En update fra meg. Siden sist har jeg fått meg en ny disk (med fancy s-ata kabel) pluss ny cpu-kjøler! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Krister hva syns du om Tsunami? Fornøyd med det? Har hørt at fronten sitter løst? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er storfornøyd! Litt trangt inni når jeg har så mye dill der...og 120mm-viftene bråker litt, men det fikset jeg med en viftestyring som du kan se her! Fronten sitter som den skal den! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Står mellom shark, tsunami og armor! Liker best shark, men det virker som det er så liten grill så man ikke får sett alt som er inni maskina. Er Tsunami solid bygget? (ikke tynn aluminium?) Blir ikke noe mer mini tower på meg etter hardisken min tok fyr! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 alt utenom frontdøren er vel i alu...og, når jeg tar av sidedørene blir jeg forbauset over hvor tynne og lette de er...uten at dette har plagd meg på noen måte...! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ny kjøler og vifter Så ryddig Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ny kjøler og vifter Så ryddig når jeg ser det tenker jeg bare "WTF???" hehe. kanskje du må forklare litt, for eksempel hva strømforsyninga gjør der... hull i bunnen? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ny kjøler og vifter Så ryddig når jeg ser det tenker jeg bare "WTF???" hehe. kanskje du må forklare litt, for eksempel hva strømforsyninga gjør der... hull i bunnen? Har 2 stykk PSUer, den ene er oppe og den andre ser du på bilde. Tok den ut igjen, har liksom INGEN plass. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Da har jeg rydda litt inni PC'en min, + bytta plassering til CDR/DVD, MIST kontrolleren og Sunbeam Rheobus'en (som er litt modda, bytta ut hele fronten med en standard 5,25" drevfront til Lian Li, og fjerna de ultrasterke LEDs'ene). Også modda i fronten på mitt PC6277B, fjerna hele HDD ramma og hengt opp HDD'ene i 80mm O-ringer = null vibrasjoner! Også modda fronten sånn at det er en 120mm vifte der nå, istedenfor 80mm som er standard. Rydda masse, skjult kabler endel, osv. Bilde med blitz: Bilde uten blitz og blå katode av: Bilde uten blitz med blå katode på: Bilde med blitz av desk'en: Bilde av fronten med modda Sunbeam Rheobus: Endret 22. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den ble fin bidz, jeg har sett kabinettet ditt noen ganger før, og jeg synes du har fått gjort mye bra både inni og utenpå Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Her er mitt etter at jeg fixt litt bedre kjøling (hadde bigwater før ) http://home.no.net/comerade/pc/smy-2800mhz.jpg Der max klokking får de som lure på det og temp vare ca 32-33 load på cpu og på gfx så er load ca 25-27 ps sorry at bild kanskje hakk stort Endret 23. mars 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Her er mitt.. Kanskje ikke så mye å skryte av akkurat.. Men ryddig syns jeg da det er, selv om det er alt for smalt. Satser på et servertower eller no snart.. Skal kjøpe lakk etterpå. Noen som har no forslag? Tenkte på svart, og maler et tynt tynt lag med rødt oppå det igjen. Endret 23. mars 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Som jeg istad bidz: Praktfullt kabinett! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 kunne ha lagt ut toweret mitt her jeg også men dette er vel ingen horror tråd.....eller? bids: NICE job well done Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har ikke giddi å støvsuga kabbiset enda :/ Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Slik ser litt ut etter jeg fikk CM Stacker i går Litt rotete ennå menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg