tørrfisk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kissa4ever: Flott at du fikk til sleevinga! Ble pent det der! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Du kunne vel ha sleeva en god del mer.. Men fint! Ja, vet. Men jeg gikk tom for Strømper, og siden det er 20cm Snø med is under tørr ikke mamma kjøre til StartIT (Stavanger) Nikkor: Skjermkortet er bra det, Men det lykkes ikke å åpne di siste 4 Pipelines. Men det kjører hvertfall Stabilt på 800/330. Har ikke hadt tid til å prøve mer. Anbefaling av meg... Endret 14. mars 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Inni mitt AOpen HX-45. Inni, med blitz og uten sidedør på. Med UV-lys og sidedør. (Hater kameraet mitt) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Veldig bra marius_EV , men skuffet over den røde vifta på enden av radiatoren Det røde lyset ødela noe av den "hevy" UV glowen Skal fjernes. Det er flott Det hadde hjalpt mye mye , du kan jo bare fjerne led'ene i vifta da? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har shuttle, så sier seg selv at det er vanskelig å holde kontroll på kablene, men jeg greier meg relativt bra.. Men skal på tg snart, og er dritt lei av kablene tar opp så mye plass i mitt gjennomsiktige kabinett.. Kommer 3dfxcool til å selge noe som hjelper? (om de er der i det hele tatt) James Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Trodde da du Vågebu av alle folk hadde et mer ryddig kabinett! Ingen sleeving heller.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Trodde da du Vågebu av alle folk hadde et mer ryddig kabinett! Ingen sleeving heller.. Har litt midlertidig kabling, siden jeg må lodde en molex, skøyte noen kabler og litt sånn. Har kabelstrømpe i skapet, får se om jeg gidder å ta det på en dag. Lenke til kommentar
Ju-Dazz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 her er innsiden av mitt kabinett, fikk meg pc sist fredag, så ikke klag Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Her er mitt kabinett. Forbedringer er på vei! Endret 15. mars 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det så jo ikke så altfor gale ut det Ju-Dazz, spess ikke til nybegynner å være. Tror mitt er verre , når jeg får batteri på kameraet mitt igjen, så kan jeg legge ut ett nytt bilde. Velkommen til forumet btw! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Så greit ut det Ju-dazz. Men jeg har noe personlig imot oransje hovedkort Er det bare meg som er rar eller? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Så greit ut det Ju-dazz.Men jeg har noe personlig imot oransje hovedkort Er det bare meg som er rar eller? Ja, du er rar! nei da, smaken er som baken, delt! Har det selv, bryr meg ikke noe, men kan godt lakke det svart, sånn at det står i stil til skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Men jeg har noe personlig imot oransje hovedkort Er det bare meg som er rar eller? samme her, før en følelse av at det er gammelt og utdatert.. (selv om de selvfølgelig ikke trenger å være det ) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Også er ikke orange akkuratt min favorittfarge heller da . Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 slenger opp bilder av mitt kabinett, sleevinga ble ikke så bra på endene, men skal få se å få fikset det snart.... får uv-lys senere idag, sånn at da vil sleevinga lyse opp mer (uv-reaktive ) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 slenger opp bilder av mitt kabinett, sleevinga ble ikke så bra på endene, men skal få se å få fikset det snart.... får uv-lys senere idag, sånn at da vil sleevinga lyse opp mer (uv-reaktive ) Lite tips angående sleeving. Bruk en lighter på endene så de ikke fliser seg! Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 vet det ... hmm, fikk ikke sendt opp bildet kommer bare feilmelding Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 "Kissa4ever" er det et Raidmax kabinett du har? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 "Kissa4ever" er det et Raidmax kabinett du har? Ja, dessverre. Forresten skal jeg kjøpe mer kabelstrømper og UV-lys idag. Skal også lakke den vifteholder tingen helt bak. Men sikkert ikke idag. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) He he har det samme kabinette jeg også er meget fornøyd med det billigt) men hos meg er det ikke så ryddigt som hos deg. Bra jobba. Må nesten selv stikke innom Startit i Stavanger og kjøpe kabelstrømper. Men sist gang jeg var der var de utsolgt. Her er ihvertfall et bilde av ossen det ser hos meg, hvor mage pakker ed kabelstrømper tror dere jeg trenger? Endret 16. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg