Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kunne vel ha sleeva en god del mer.. :roll: Men fint! :thumbup:

Ja, vet. Men jeg gikk tom for Strømper, og siden det er 20cm Snø med is under tørr ikke mamma kjøre til StartIT (Stavanger) :p

Nikkor: Skjermkortet er bra det, Men det lykkes ikke å åpne di siste 4 Pipelines. Men det kjører hvertfall Stabilt på 800/330. Har ikke hadt tid til å prøve mer.

Anbefaling av meg...

Endret av Kissa4ever
Lenke til kommentar

har shuttle, så sier seg selv at det er vanskelig å holde kontroll på kablene, men jeg greier meg relativt bra.. Men skal på tg snart, og er dritt lei av kablene tar opp så mye plass i mitt gjennomsiktige kabinett.. Kommer 3dfxcool til å selge noe som hjelper? (om de er der i det hele tatt)

James

Lenke til kommentar
Trodde da du Vågebu av alle folk hadde et mer ryddig kabinett! :ohmy:

Ingen sleeving heller.. :cry:

Har litt midlertidig kabling, siden jeg må lodde en molex, skøyte noen kabler og litt sånn. Har kabelstrømpe i skapet, får se om jeg gidder å ta det på en dag.

Lenke til kommentar
Så greit ut det Ju-dazz.

Men jeg har noe personlig imot oransje hovedkort :hmm:

Er det bare meg som er rar eller?

Ja, du er rar! :tease: nei da, smaken er som baken, delt! Har det selv, bryr meg ikke noe, men kan godt lakke det svart, sånn at det står i stil til skjermkortet mitt. :w00t:

Lenke til kommentar
slenger opp bilder av mitt kabinett, sleevinga ble ikke så bra på endene, men skal få se å få fikset det snart.... får uv-lys senere idag, sånn at da vil sleevinga lyse opp mer (uv-reaktive :p )

Lite tips angående sleeving.

Bruk en lighter på endene så de ikke fliser seg!

Lenke til kommentar

He he har det samme kabinette jeg også er meget fornøyd med det billigt) men hos meg er det ikke så ryddigt som hos deg. Bra jobba. :thumbup: Må nesten selv stikke innom Startit i Stavanger og kjøpe kabelstrømper. Men sist gang jeg var der var de utsolgt.

Her er ihvertfall et bilde av ossen det ser hos meg, hvor mage pakker ed kabelstrømper tror dere jeg trenger? :blush:

post-153-1110980265_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...