Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Howdy folks!

Eg har en Chenbro Gaming box...den e ganske så enkel å billig...inni den så trengs det nesten ikkje skruhjern....det meste er bare å klipse på plass...vifter, hovedkort, skjermkort o.l...har kjøpt dør med plexi glass og...er en logo som ligner på en "B"...og med blått neonlys å blåe vifter så blir det ganske så stili å se på...har kjøpt stillegående vifter så kjøler ganske bra så for meg så er det en perfekt pc...ja nesten då...mangle bare vannkjøling som eg tenkte å kjøpe på TG i påsken...ka er dåkes meininger om dette kabinettet?

Lenke til kommentar

hehe...kjøpte mitt Chenbro kabinett eg når det nettopp hadde komt utpå markedet, versjonen svart\orange...så då kosta det meg 895 kr og 100 kr for logoen frampå og 240 kr for sidedør...men det er verdt det...kabinettet har oppfyllt alle mine ønsker...har akkuratt den plassen eg trenger, tar ikkje stor plass på rommet, har gode viftemuligheter og er samt ganske så stilig å se på med litt tilbehør til...(neonlys o.l)

Endret av Nesse
Lenke til kommentar
Kanskje ikke akkurat det klart ryddigste kabinettet her inne, Marius_EV, men det ser jo bare dødstøft med alt det grønne på kryss og tvers :)

Jeg kunne jo hatt det så ryddig som jeg hadde det før, men hva er vitsen da? :p

Er egentlig ikke rotete heller, er bare at de lyser så volsomt på bildene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...