ManagHead Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 bidz: Det ser veldig bra ut, det der! Men jeg ville muligens testa å lakke statussaken til Misten for å få en penere front Jepp! Ellers var det jo veeeldig fint kabinett da Lenke til kommentar
lasus Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mitt er ganske rotete nå, men det vil komme seg når eg får det nye eg har bestilt !!! Bilder av det nye kommer når det er klart. Beklager rotet i mitt lille kabinett!!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Liten update. Endret 12. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Wow! Må si meg utrolig imponert! Det ser jo ekstremt kult ut. Kan legge ved bildet av innsiden av kabinettet mitt også, selv om det ikke er mye å skryte av. Endret 12. mars 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Howdy folks! Eg har en Chenbro Gaming box...den e ganske så enkel å billig...inni den så trengs det nesten ikkje skruhjern....det meste er bare å klipse på plass...vifter, hovedkort, skjermkort o.l...har kjøpt dør med plexi glass og...er en logo som ligner på en "B"...og med blått neonlys å blåe vifter så blir det ganske så stili å se på...har kjøpt stillegående vifter så kjøler ganske bra så for meg så er det en perfekt pc...ja nesten då...mangle bare vannkjøling som eg tenkte å kjøpe på TG i påsken...ka er dåkes meininger om dette kabinettet? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har selv dette kabinettet Sort/Sølv kjøpte mitt for 295 med B Vindu det er greit dette og har USB, fireware, Lyd, MIC i front og plass til store vifter. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Veldig, veldig pent Marius_EV ! Lenke til kommentar
Nesse Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) hehe...kjøpte mitt Chenbro kabinett eg når det nettopp hadde komt utpå markedet, versjonen svart\orange...så då kosta det meg 895 kr og 100 kr for logoen frampå og 240 kr for sidedør...men det er verdt det...kabinettet har oppfyllt alle mine ønsker...har akkuratt den plassen eg trenger, tar ikkje stor plass på rommet, har gode viftemuligheter og er samt ganske så stilig å se på med litt tilbehør til...(neonlys o.l) Endret 13. mars 2005 av Nesse Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kanskje ikke akkurat det klart ryddigste kabinettet her inne, Marius_EV, men det ser jo bare dødstøft med alt det grønne på kryss og tvers Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kanskje ikke akkurat det klart ryddigste kabinettet her inne, Marius_EV, men det ser jo bare dødstøft med alt det grønne på kryss og tvers Jeg kunne jo hatt det så ryddig som jeg hadde det før, men hva er vitsen da? Er egentlig ikke rotete heller, er bare at de lyser så volsomt på bildene. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg syns du bør ha det slik som det er nå! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Veldig bra marius_EV , men skuffet over den røde vifta på enden av radiatoren Det røde lyset ødela noe av den "hevy" UV glowen Endret 13. mars 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Veldig bra marius_EV , men skuffet over den røde vifta på enden av radiatoren Det røde lyset ødela noe av den "hevy" UV glowen Skal fjernes. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har rydda i kabinettet nå. Kommer bilder med, men dessverre i to poster.. Før rydding: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Ble ganske fornøyd selv må jeg si. Eneste var den tingen til katodene. Men ellers helt kanon! Etter Rydding: Endret 14. mars 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du kunne vel ha sleeva en god del mer.. Men fint! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kissa4ever@ Hvordan er det skjermkortet, overklokker det bra? bråker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg