Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Jøss, trodde nesten det var mitt kabinett det var bilde av, Snekker'n!

Stacker, gule IDE-kabler (på de gamle bildene), RBX, rødt Radeonkort med blå Maze4, Sunbeam Rheobus med tre blå og et rødt lys (kun det røde som funker på kanal 4), aluvifte i bakkant og den nesten utdødde floppyen. :wow:

Jepp,men floppyen er kjekk å ha den,bla til oppdatering av biosen på DFI sine hovedkort. :)

Om du ser her har jeg brukt en LianLi ramme til floppyen,da denne faktisk har samme farge/struktur som de alusøylene i fronten. Det ble ikke så værst.

16.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snekker'n sitt ser ikke rotete ut , men med det Hk'et der blir det bare sånn , jeg syntes det er det som ser rotete ut på en måte jeg , vis dere skjønner :)

Jepp,med så mye stasj på kortet og så mange tilkoblinger så er det ikke serlig enkelt å få det mer ryddig, med mindre man fjerner alt tilleggsutstyr og da er jo vitsen med kortet borte :)

Lenke til kommentar

vet ikke om noen husker det forrige "kabinettet" mitt jeg.. her introduserte jeg det.

men nå har jeg vertfall laget et nytt :D hva syntes dere?

bilde1 - hele kabinettet

bilde2 - høyre del

bilde3 - venstre del

når jeg monterte kabelstrømpene skjønte jeg selvfølgelig ikke at det gikk an å ta av kontaktene på ledningene så de ble litt herpa men det fiksa jeg med teip.

digg med mye plass vertfall :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...