Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm..  så jo egentlig litt fint ut med de minne kjøler`ne ;)      har sånne som følgte med zelman 700AlCu..    1 passa på oppsiden av kortet (der kjøleren sitter) og 1 bak...  meningen?

Meningen med memory kjøler er selfølgelig og få mer ut av minne på kortet...

Klokk = Core/memory og høyere Core/mem. er selfølgelig bedre , og dette er noe då får bedre utnyttelse av med Mem. kjølere

eeh... var ikke det jeg mente, og det viste jeg...

det jeg mente var at "om det var meningen at bare 2minne kjølere passa på grafikkortet... 1 forran, og 1 bak.. (hadde ikke noe bak med den gamle kjøleren)

Lenke til kommentar
hmm..  så jo egentlig litt fint ut med de minne kjøler`ne ;)      har sånne som følgte med zelman 700AlCu..    1 passa på oppsiden av kortet (der kjøleren sitter) og 1 bak...  meningen?

Meningen med memory kjøler er selfølgelig og få mer ut av minne på kortet...

Klokk = Core/memory og høyere Core/mem. er selfølgelig bedre , og dette er noe då får bedre utnyttelse av med Mem. kjølere

eeh... var ikke det jeg mente, og det viste jeg...

det jeg mente var at "om det var meningen at bare 2minne kjølere passa på grafikkortet... 1 forran, og 1 bak.. (hadde ikke noe bak med den gamle kjøleren)

ok , trodde det var det du mente , men 2 kjølere er bedre en ingen ;)

Lenke til kommentar

Jada, men det kabinettet der er jo bare ekstremt. Ikke det at jeg synes det er så MYE mindre rot i hans hjemmebygde, men noe er det jo.

Regner også med at det kabinettet der er bygd litt for å vise det frem da. Om jeg skulle ha bygget mitt eget kabinett så nøye som han hadde jeg pokker meg satt opp plakater på t-banen eller noe.

Men som en arbeids-pc synes jeg den var SKIKKELIG ryddig jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde ikke trodd det om deg Snekker'n. Det er jo faktisk rotete der

Som du ser, det står foreløbig.

Måtte bare ha alt inn for å teste,så får jeg fintenke hvordan jeg skal ha det etter hvert .

Men det er ikke like "lett" å skjule kabler i et frdigtower som i et man har laget selv og tatt høyde for kabelrot som skal skjules :D

Lenke til kommentar
Jeg bare tenkte det at siden det andre kabinettet hans var så utrolig fint å ryddig så hadde han det sånn i de andre kabinettene også. men la oss ikke gjøre dette inn til en diskusjon da :p var ment som litt humor

Unskyld, jeg vet jeg var litt kranglete i går. Men jeg er bli og glad i dag. men det var uansett ikke ment som en diskusjon da. :)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Jøss, trodde nesten det var mitt kabinett det var bilde av, Snekker'n!

Stacker, gule IDE-kabler (på de gamle bildene), RBX, rødt Radeonkort med blå Maze4, Sunbeam Rheobus med tre blå og et rødt lys (kun det røde som funker på kanal 4), aluvifte i bakkant og den nesten utdødde floppyen. :wow:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...