Pels Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fått meg stacker... stort ass Få deg noen runde pene IDE kabler, det vil gjøre det MYE penere! Har en liten haug med runde kabler men bytta til flatkabler når jeg merka at jeg fikk "overførings feil" på ATA-133 med lange runde kabler Bilde av andre siden Nice gjort med å koble sammen to PSUer må jeg si . Hva slags del brukte du Lenke til kommentar
555 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fått meg stacker... stort ass Få deg noen runde pene IDE kabler, det vil gjøre det MYE penere! Har en liten haug med runde kabler men bytta til flatkabler når jeg merka at jeg fikk "overførings feil" på ATA-133 med lange runde kabler Bilde av andre siden Nice gjort med å koble sammen to PSUer må jeg si . Hva slags del brukte du fulgte med kabinettet Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Her er mitt, ser litt mer rotete ut på bildet enn det er i virkeligheten. Mer bilder på www.home.no/lenniz2k/pcbilder (men det var så jævla tregt der) Kom gjerne med forslag og ideer til å få det ryddigere. Okey, kameraet begynner å bli noen år gammel nå..5 år snart. edit: Det med radiatoren er bare en nødløsning Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke postet bilder med [/img] tag, noen som vet hvorfor ? Kommer bare sånn "Beklager, dynamiske bilder i IMG ikke tillatt" Endret 28. februar 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du har sikkert dobbel -tag, får av og til det samme problemet, du må bare sjekke at det kun står EN Så litt gyggent ut det vannet, men det er vel meningen? Hehe! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bildene er ikke særlig gode, tatt med et 5 år gammelt 1,4 megapixel kamera. Vannet er helt rent og fint i virkeligheten. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hmm, posta mitt i "ditt kabinett her".... hører vell bedre til her... siden det er bilde uten side dør, men her er det iallefall.: Edit; glemte bilde... Endret 1. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Her er mitt: Noen forslag til forbedringer? På forhånd Takk Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Her er mitt: Noen forslag til forbedringer? På forhånd Takk hæh? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) om dere ser så quter han sitt eget innlegg fra 27.02... så om du blar en side tilbake så finner du nok bilde skal dere se! edit: kabelsleeves er forøvrig ingen dum ting! Endret 2. mars 2005 av krister461 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Da fatta jeg den. Endret 2. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Noen bilder av mitt Endret 2. mars 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ååhh, Vannkjøling! Bra jobbet!, er det vanskelig og få det ryddig i et kabbis med VK? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fint inni der ja, har du lakket det selv? Fin vannkjøling btw! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Takk! Er litt vanskeligere å holde det ryddig med vannkjøling ja, så bedre ut før jeg satte den inn. Har lakkert selv ja Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du har hvertfall fått lakkingen fint til, ikke mye "feil" som jeg kunne finne der Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du har hvertfall fått lakkingen fint til, ikke mye "feil" som jeg kunne finne der Ble ikke så verst, eneste er at det ikke er noe klarlakk utenpå, slik at lakken faller av der den kommer i kontakt med andre ting. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Her er mitt rot:)http://home.no/protom/023.jpg Ja vet at det er ROT EDIT : Huff bilde ble stooooort Hvor mye veier det kabinettet? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ville tippe på 20-35 kg. Hvor nærme var jeg? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har du glemt bilde LockNess? Ja Hadde det litt "travelt" på skolen! Så det blei bare tull Men her er et bilde Noen Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg