div_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) N* sitt:-) De som har 11disker+++ i midi kabinett har gjort en KNALL jobb, ingen tvil at det er DC++, hardcore video redigering på astronomisk nivå:-O Håper de brujer dvd brenner for backup... Så også et papp kabinett en plass Endret 11. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg måtte litt opp i høyden for å få tatt disse bildene så det ble ikke særlig bra.bilde 1 bilde 2 ser mange av dere har det pent og ryddig. det har ikke jeg klart neste stipend måneds skal gå til et stort og fint kabinett edit: hvis noen lurer på hvorfor i huleste jeg har plassert en kjøleribbe på toppen av det hele så er det faktisk et godt forsøk på å kjøle ned harddsikene noen brøkdeler av en millegrad. Er det en pc jeg faktisk ser der ? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg lurer på det LenniZ Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hehe, skal være enig i at det ser ganske lurvete ut. men det er lettere å sette inn/ta ut disker osv. pluss at jeg slipper å bevege meg til baksiden for å bytte ledninger som vanligvis er bak (har ikke noe frontpanel). Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan er det med støv da? : Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan er det med støv da? ikke verre en å reise seg opp av stolen og blåse litt det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Litt? ja. det samler seg omtrent aldri støv der. tro det eller ei. men i viftene derimot kan det bli en del. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Her er mitt kabinett, men det er et gammelt bilde, så det ser ikke slik ut nå lenger. Her er det et større bilde. EDIT: La til et større bilde, bedre til detaljer o.l. Endret 11. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fikk nytt kabinett i dag, så får vel "oppdatere" siden sist post Note at det er litt rotete, men det er fordi jeg ville få det opp få fort som overhodet mulig. (Og fordi det var litt vanskelig å rydde inni.) Har lurt litt på å lage zalman-viftestyringen sort sånn at den matcher litt bedre, eventuelt sette den der floppyen er så viftestyringen matcher de blå power-ledda. Tanker? Gi meg gjerne tips til forbedring. Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er mitt kabinett Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er mitt kabinett lite Hk på så stort kabinett Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Enig med Sir_cruz Hovedkortet så pinglete ut, og ingen ønsker vel at innmaten sin skal se noe pinglete ut? Mange fine kabinetter her.. Trodde jeg var perfeksjonist, men detta er sinnsvakt! Presisjon til det optimale.. Skal se om jeg tør å ta noen bilder når jeg får igjen kameraet mitt og får støvsugd litt inni kabbinettet mitt.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er mitt kabinett lite Hk på så stort kabinett han burde kanskje også sette begge viftene bak til og blåse ut? undertrykk? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er mitt kabinett lite Hk på så stort kabinett han burde kanskje også sette begge viftene bak til og blåse ut? undertrykk? Ja, inn foran og ut bak. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 bilder av mitt kabinett kommer. skal bare bygge ferdig kabisset først! worklogg kommer også etter hvert Lenke til kommentar
mastermind86 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Her er bilde av doningen. Relativt ryddig som alltid ryddig var det, men rimelig langt opp fra pumpa til radiatoren! den pumpa der er ikke akkurat den beste da! må da væra 50cm mellom dem... Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Endelig har jeg fått rydda opp, legger ut noen bilder av underverket her da. Før: Nå: Min hjemmelagde viftestyring Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 rydda du så mye at du tok vekk skjermkortet..? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Blir nesten som når min mor rydder rommet mitt. Da forsvinner det ofte ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg