Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nye bilder av mitt kommer snart :yes:

 

skal bare vente på de nye tinga jeg bestilte fra microplex

 

 

 

1 stk Sunbeam Neonwire (ElCable), 150cm, Rød

3 stk Monteringsplate for strips, 20x20

10 stk Strips, 10cm, Orange, 2 stk. Kabelholder med fot, Ø18.5-Ø22.5

2 stk Kabelholder med fot, Ø10.5-Ø14.5

 

 

og bilder av den nye luftinga til pcen å:p

Endret av Master Casemod
Lenke til kommentar

Slik ser mitt kabinett ut etter at jeg monterte enda en harddisk (nederste, og da er alle plasser opptatt). Legg merke til at skjermkort vifte (Arctic Cooler) ligger klin inntil HDD. Den presser faktisk på IDE kontakten, men ikke mye. Det var ett lite helvete å få den nedi igjen. Tror dere jeg gleder meg til jeg kjøper Lian-Li sitt PC75 kabinett eller.

 

Hvis dere ser på høyre side av Zalman viften (120 mm versjonen) så ser dere en sort strek som går nedover, det er rambrikken som er 3-4 millimeter i fra å touche kjøleren, grunnen er at midterste dimm slot ikke funker av en eller annen merkelig grunn.

 

Alle kabler er ett enormt rot.

 

Legg merke til den påmonterte viften på PSU. Byttet for ikke lenge siden ut den bråkete inni, og snudde den til å blåse ut. Da monterte jeg den for å få luften igjennom. Fungerer meget bra.

post-153-1107826277_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg måtte litt opp i høyden for å få tatt disse bildene så det ble ikke særlig bra.

bilde 1

bilde 2

 

ser mange av dere har det pent og ryddig. det har ikke jeg klart :(

neste stipend måneds skal gå til et stort og fint kabinett :w00t:

 

edit:

hvis noen lurer på hvorfor i huleste jeg har plassert en kjøleribbe på toppen av det hele så er det faktisk et godt forsøk på å kjøle ned harddsikene noen brøkdeler av en millegrad. :tease:

Endret av N*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...