young.thug Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Wooow ...darkX.. det må være den niceste innsiden av en PC jeg har sett! Åssen har du gjort d? 10 thumbs up! :thumbs: :thumbs: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 QUOTE (Tnn @ 01/02/2005 : 16:10) er HELT nabb på det med vannkjøling men ville det ikke være bedre for deg med kortere slanger ettersom at vannet har kortere vei? Det kommer vel helt an på pumpen. Dessuten skal man ungå å få knekk i slangene. Det stemmer at det kommer an på pumpen, men du vil i alle tilfeller miste effekt ved bruk av for mye slange. Hold dem så korte som mulig, men unngå knekk. prøv å holde hele pumpeomløpet så lavt som mulig. (fra omløpets laveste til omløpets høyeste punkt) Jo høyere pumpen må pumpe, jo mindre gjennomstrømning får du. (pumpen på det laveste punktet selvfølgelig) Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Akkurat nå ser det ikke så ille ut, etter at jeg satt i 6 timer og bytta ut molex plugger og monterte kabelstrømper. Har aldri jobbet så mye for noe som ikke synes en gang. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe *kjenner meg igjen* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Akkurat nå ser det ikke så ille ut, etter at jeg satt i 6 timer og bytta ut molex plugger og monterte kabelstrømper. Har aldri jobbet så mye for noe som ikke synes en gang. Da kjøper man seg vindu Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vindu er harry. (synes jeg da) Liker mye bedre "ordinære" kabinetter som er stilrene, store og praktiske. Uten noe annet av duppeditter. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 etter å ha settt alle de ryddige kabinnettene her da tørr jeg ikke legge ut mitt . inne i kabinnettet mitt trenger det ikke ryddes man ser ikke at det er stappfullt med kabler alikevel for kablene går helt inntil plexiglasset så det ser ut som stripete "kunst". heheLOL :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sånn ser det ut inni, med blitz: hvor er skjermkortet Lenke til kommentar
martiba Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er kansje ikke mye å skryte over men.. HER er iaffal min PC.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er kansje ikke mye å skryte over men.. HER er iaffal min PC.. feite hadde du mange vifter http://lathspell.sdss.no/images/gullet/05.jpg Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er kansje ikke mye å skryte over men.. HER er iaffal min PC.. hørselsvern påbebudt LOL Lenke til kommentar
martiba Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 feite hadde du mange vifterhttp://lathspell.sdss.no/images/gullet/05.jpg ohmy.gif hehe... har 10 - 80x80 vifter og 6 - 120x120 vifter... alle skulle egentlig være delta-vifter, helt til jeg regnet ut at det ville kommet på kr. 3078,- på microplex, og fant ut at det ble LITT i overkant av budsjettet mitt... Men som jeg skriver på sia mi, så sank jo CPUtemp ca 20 C° så.... d funka jo!!!! :!: Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 martiba den pc'en må bråke no helt for j****g da Lenke til kommentar
martiba Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 den pc'en må bråke no helt for j****g da tongue.gif Neeeida.. ok da... har bynt å brukt lukket headset igjen for å si det sånn.. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hehe skjønner... men hvor mange grader ligger pc'en på a?? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sånn ser det ut inni, med blitz: hvor er skjermkortet Jeg har ikke skjermkort Bare intergrert Skal kjøpe et i 1500-2000 klassen, noen som har noen forslag??? Lenke til kommentar
martiba Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) hehe skjønner... men hvor mange grader ligger pc'en på a?? Case-temp'en ligger på ca. 1 -2 grader mindre enn rom-temp og CPU-tempen ligger på maks 34 grader på full CPU-load (når jeg har klokka CPU'en).. Testa me ett program.. husker ikke hva det heter.. Endret 4. februar 2005 av martiba Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Sånn ser det ut inni, med blitz: hvor er skjermkortet Jeg har ikke skjermkort Bare intergrert Skal kjøpe et i 1500-2000 klassen, noen som har noen forslag??? 6600GT feks. Kommer straks med nye bilder etter jeg ryddet litt. Det er ikke mye forskjell, men små detaljer er viktig. Før Etter Og noen bilder innen i fra. Kunne ha laget dem klikkbare, men gidder ikke nå. Endret 4. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hehe skjønner... men hvor mange grader ligger pc'en på a?? Case-temp'en ligger på ca. 1 -2 grader mindre enn rom-temp og CPU-tempen ligger på maks 34 grader på full CPU-load (når jeg har klokka CPU'en).. Testa me ett program.. husker ikke hva det heter.. ok.. det er ikke dårlig det da... hvordan cpu kjøler har du da da? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "hvordan cpu kjøler har du da da? " Ikke for go være frekk eller noe sånt men hvorfor sier alle hvordan kjøler har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg