audhage Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan det være et DELL? EDIT: Trakten er i alle fall prikk lik som på DELL maskiner. En HP faktisk Da så. Ferdigbygde skal alltid ha noen spesielle løsninger. Du har vel heller ingen prosessorvifte utenom den i enden av trakten, eller? Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Rot i systemet Er der vannet eller slangen som lager den kule grønne fargen vannet Begge deler. kult.. åssen får du tak i sånt vann da Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kult.. åssen får du tak i sånt vann da http://www.psdata.no/ps.asp?it=111219&mlevel=070400 Enda lettere og billigere er vel uv-tilsettning Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du har vel heller ingen prosessorvifte utenom den i enden av trakten, eller? Nope. Men prosessoren holder seg kjølig nok. Tror den ligger på rundt 40grader ved oppstart (når jeg sjekker i bios) Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) sorry, for at ting ikke virker. fikk meg side i dag skjønner dere men bildene funka før, jeg har ikke gjort de noe anna enn og bytta navn... Endret 2. februar 2005 av Fedje Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 HER er en oppdatering etter jeg fikk CM Stacker i hus.... Tips til å bli kvitt spagettien ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) HER er en oppdatering etter jeg fikk CM Stacker i hus.... Tips til å bli kvitt spagettien ? Ehm, hvor er det de grå ledningene går hen? Endret 2. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 HER er en oppdatering etter jeg fikk CM Stacker i hus.... Tips til å bli kvitt spagettien ? Det var greit, men det ville gjort seg med kabelstrømper på de strømkablene som går til diskene og cd-rom'ene dine Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel, de grå kablene er det jo bare å legge bak HK-brettet og ta opp igjen på undersiden. Resten kan jo strømpes inn i noen ledige brønner med et støvsugerrør eller no. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 HER er en oppdatering etter jeg fikk CM Stacker i hus.... Tips til å bli kvitt spagettien ? Ehm, hvor er det de grå ledningene går hen? Dem er til front USB! Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ser at noen av dere har kabelsamlere (eller er det strømper) som ser ut som dusj metall slanger. Hvor er det dere får tak i det? Har ikke sett det på microplex (kabelsamlere ikke strømper) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Slik har jeg det i min store PC:HDside HKside Det der kabinettet såg helt foferdelig ut ,for å si det sånn,har ikke gjort noe med min pc ,men den ser i jalle fall bedre ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Slik har jeg det i min store PC:HDside HKside Det der kabinettet såg helt foferdelig ut ,for å si det sånn,har ikke gjort noe med min pc ,men den ser i jalle fall bedre ut. Vel, er sikkert en del disker flere enn du har da. Endret 3. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Her er mitt kabinett, den er ikke så fett, men jeg skal få mer Neon, og mer specs på PC`n: Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Innsiden av mitt... Ikke så veldi ryddig, men jeg får god luft flyt i hvert fall. Har stappet mesteparten av kablene bak HK'et, og de som ikke fikk plass ble stripset fast der det passet. Ja, det er hyssing som gjør den ene IDE-kabelen rund... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sånn her ser den ut inni: Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sånn ser det ut inni, med blitz: Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Slik er mitt Men dårlig mobil kamera Lenke til kommentar
lasus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Slik har jeg det i min store PC:HDside HKside Det der kabinettet såg helt foferdelig ut ,for å si det sånn,har ikke gjort noe med min pc ,men den ser i jalle fall bedre ut. Vel, er sikkert en del disker flere enn du har da. Ja det er det nok!!! Den slår jaffal mine 160 gigabyte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvor mye diskplass? Skulle vært obligatorisk med specs i profil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg