moda1701 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvordan psu bruker du? I den største PCen har jeg 2 stykk PSUer 1x550W Enermax og 1x400 Fortron-Source. Enermaxen blir brukt til disker og vifter mens Fortron-Source PSUen blir brukt til HK, skjermkort og div kontrollere. I de andre PCene brukter jeg 431W Enermax Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Cd rom på toppen kom ikke med... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) mitt kjære lian li pc 75 Uten blitz: Endret 16. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Og med blitz. Det er litt ryddigere nå da Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjemperyddig her Venter på nytt kabinett med bedre plass. (viften er l33t ) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hei. hvordan lager jeg sånnt lite bilde? anyway her er pcn min for ca 1 år siden. nå har jeg lagt til ny cpukjøler, s-ata disker i raid0, 4 vifter bak og 3 foran(blåser fra front og gjennom til bak). nåværende situasjon var vanskelig å rydde i men skal poste et oppdatert bilde så fort jeg får rydda(kjøpt vifte-ledninger etc) min PC for et år siden. ser nesten sånn ut nå også. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) hei. hvordan lager jeg sånnt lite bilde? off topic: Du klikker på "browse" under vedlagt fil (ca.under innleggsikonene) Endret 10. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 gikk løs med noen strips i går, og slik ble resultatet: Før Etter er det plass til vannkjøling her ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hei. hvordan lager jeg sånnt lite bilde? anyway her er pcn min for ca 1 år siden. nå har jeg lagt til ny cpukjøler, s-ata disker i raid0, 4 vifter bak og 3 foran(blåser fra front og gjennom til bak). nåværende situasjon var vanskelig å rydde i men skal poste et oppdatert bilde så fort jeg får rydda(kjøpt vifte-ledninger etc) min PC for et år siden. ser nesten sånn ut nå også. Nice Buffy-pc. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 http://img9.exs.cx/img9/6856/HPIM0177.jpg - Men det skal ikke se sånn ut. Driver å oppgraderer maskinen for øyeblikket, så jeg har fjernet alle lysene, vannkjølingen osv midlertidig. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Spørsmål til XenZor! Hvor har du fått den tanken fra?? drit stilig! å sinnsykt feite slanger du hadde! dimensjon? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Spørsmål til XenZor! Hvor har du fått den tanken fra?? drit stilig! å sinnsykt feite slanger du hadde! dimensjon? Tanken har han laget selv . Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, det stemmer tanken er hjemmelaget. Det er Bofur som har tegnet den. Worklog i signatur. Det er også en worklog på hjemmesiden min. XenZor Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sånn ser det ut innvendig i mitt kabinett STORE Bilder Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Emnet har jo vært oppe før, men jeg kan heller ikke finne det, sånn i farten.Så da slenger jeg likegodt inn mitt bidrag http://img.photobucket.com/albums/v299/Skrue/Vann3.jpg hvor fikk du tak i røra til vannkjølingen ?? inne min pc stort bilde dette er ganske fåreløbig da det skal flere disker og vannkjøling inn, og ny psu med "løse" ledninger hvist det finnes Endret 23. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Emnet har jo vært oppe før, men jeg kan heller ikke finne det, sånn i farten.Så da slenger jeg likegodt inn mitt bidrag http://img.photobucket.com/albums/v299/Skrue/Vann3.jpg hvor fikk du tak i røra til vannkjølingen ?? Slikt får du kjøpt i enhver rørlegger- Comfort-butikk. Rør og bend kan kjøpes i 10 og 12mm, alt etter ønske. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 her er mitt bidrag.. Plantet i ett Lian li PC6277.. Foreløpelig henger alt og slenger, men siden cpu eller hk er dødt så er vannkjølingen demontert og alt henger på halv 8.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 rydda og forbedret kjølingen på pcn. ny gpu-kjøler og fjernet masse skit. enjoy. http://home.online.no/~dagfihaa/pictures/37.jpg jeg setter stor pris på om noen kan skrive noen tips om hvordan jeg/vi skal skjule s-ata kablene. og om skjuling av kabler generelt. jeg er ikke så flink med dette og s-ata kablene er bare helt værst å holde på med. vil ikke ligge noen steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg