SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 er HELT nabb på det med vannkjøling men ville det ikke være bedre for deg med kortere slanger ettersom at vannet har kortere vei? Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er mitt.. Men jeg holder på å skal skifte kabbis nå!(venter på strømforsyning) Da skal det bli ryddigere ja.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 er HELT nabb på det med vannkjøling men ville det ikke være bedre for deg med kortere slanger ettersom at vannet har kortere vei? Det kommer vel helt an på pumpen. Dessuten skal man ungå å få knekk i slangene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har ingen problemer jeg, syns settet virker bra jeg så lenge det gjør det så ser jeg egentlig ingen vits å kutte ned på ledningene. Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her Er det noen bilder av kabinettet mitt, innvendig og utpå, er jævli mye ledning rot, men har nettopp koblet sammen pcen på grunn av at jeg nettopp har plassert vannkjøling i systemet mitt, regner med at jeg for rydda litt inni der om ikke så lenge. Du hadde ikke spart på slangene ihverfall. Veldig nice Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) ups. Edit: er litt trøtt nettopp hatt en liten høne blund Endret 1. februar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rot i systemet Er der vannet eller slangen som lager den kule grønne fargen Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rot i systemet Er der vannet eller slangen som lager den kule grønne fargen vannet Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rot i systemet Er der vannet eller slangen som lager den kule grønne fargen vannet Begge deler. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 her er et bilde av innsida av kabinettet mitt.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) orange katoder?? litt småfett skulle kanskje ha dytta kablene litt lenger opp og bak hardiskene og sånt, men ellers bra Endret 2. februar 2005 av alexern Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ok, skal prøve og ryddelitt nå, så kommer jeg med oppdatert bilde om jeg mener det ble bedre Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal vise dere pc jeg! Her ser dere god gammaldags rotete pc. MED stygg trakt som blåser luft til prosessoren. Ikke noe vannkjøling her i gården nei Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Kan det være et DELL? EDIT: Trakten er i alle fall prikk lik som på DELL maskiner. Endret 2. februar 2005 av audhage Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 her er da etter at jeg har rydda litt, ble ikke så alt for bra, men det ble bedre. så på et bilde over her en wounderbaun (veit ikke hvordan det skrives) noen som har peiling på hvor det er mulig og få kjøpt? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 her er da etter at jeg har rydda litt, ble ikke så alt for bra, men det ble bedre. så på et bilde over her en wounderbaun (veit ikke hvordan det skrives) noen som har peiling på hvor det er mulig og få kjøpt? Bare hos meg dine bilder ikke virker? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 her er da etter at jeg har rydda litt, ble ikke så alt for bra, men det ble bedre. så på et bilde over her en wounderbaun (veit ikke hvordan det skrives) noen som har peiling på hvor det er mulig og få kjøpt? Bare hos meg dine bilder ikke virker? nei ... her også Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ikke hos meg heller! Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan det være et DELL? EDIT: Trakten er i alle fall prikk lik som på DELL maskiner. En HP faktisk Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Virker ikke her heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg