Hercules Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Her er mitt bidrag. Stort bilde Stort bilde Lenke til kommentar
eLectrixZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 For all del gjem katodene , de ser jo ikke ut mann. Blir blendet bare av og se på bilde , det kunne ikke vært mer "fjortis" takk for meg Gjemte katodene nå, så litt finere ut ja.. Alle dere som har katoder, kjøp dere lydkontroller.. det er tøft det! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvordan får alle det så sabla ryddig. Sitter jo selv på stacker med kabelstrømper på den ene PSU'en, men ryddig, nei det har vi ikke sett. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Liten update på bilene av maskinen min. Inni SKjermkort kjøleren Utafor Ifra siden Har vært å tatt hovedkortet mit? Endret 31. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Liten update på bilene av maskinen min. Inni SKjermkort kjøleren Utafor Ifra siden Har vært å tatt hovedkortet mit? Måtte bare "låne" det. Det er så utrolig kult Endret 31. januar 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) kjøleribba var full av støv da , fram med støvsugeren snart ? har faktisk vaska den litt. det var ikke så lett med q-tips, men den blir sånn på en uke. kan ikke vaske hele tia Ta av hele kjøleren og vifta, for så å vaske selve kjøleribba (med vann og såpe) Fungerer utmerket Endret 31. januar 2005 av Eyzteinn Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 For all del gjem katodene , de ser jo ikke ut mann. Blir blendet bare av og se på bilde , det kunne ikke vært mer "fjortis" takk for meg Gjemte katodene nå, så litt finere ut ja.. Alle dere som har katoder, kjøp dere lydkontroller.. det er tøft det! Bra du tok til fornuft Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Her er bilde av doningen. Relativt ryddig som alltid Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 JenkaRiPS: var ikke mye extra der der! fint og ryddig! Eysteinn: hæh? vann og såpe? såpe, det må da bli fettete? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er bilde av doningen. Relativt ryddig som alltid Er det et Chieftech? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er bilde av doningen. Relativt ryddig som alltid Er det et Chieftech? Tviler... Ser mer ut som et gammelt server-tower av noe slag, tør jeg tippe antec? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Syns det ligner på de gamle chieftec fulltower kabinetta jeg men. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Syns det ligner på de gamle chieftec fulltower kabinetta jeg men. synes jeg å Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er bilde av doningen. Relativt ryddig som alltid Er det et Chieftech? Er nok ikke Chieftec, men et I&S EYE981SC. Jeg tar ikke i Chieftec med ildtang (selv om jeg faktisk har et ) Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.freewebs.com/protomig/DSCF3099.JPG Har gjort mye mer med den... Har stappa inn vannkjøling + mer vifter men venter på ny kabel til kameraet... Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 JenkaRiPS: var ikke mye extra der der! fint og ryddig! Eysteinn: hæh? vann og såpe? såpe, det må da bli fettete? Nix, fungerer utmerket så lenge du bruker (masse) Zalo Bare husk å la kjølern tørke orntli' før du setter'n på igjen Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 JenkaRiPS: var ikke mye extra der der! fint og ryddig! Eysteinn: hæh? vann og såpe? såpe, det må da bli fettete? Nix, fungerer utmerket så lenge du bruker (masse) Zalo Bare husk å la kjølern tørke orntli' før du setter'n på igjen Er jo mengder med fett i Zalo. Tror jeg ville gått over etterpå med teknisk sprit.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her Er det noen bilder av kabinettet mitt, innvendig og utpå, er jævli mye ledning rot, men har nettopp koblet sammen pcen på grunn av at jeg nettopp har plassert vannkjøling i systemet mitt, regner med at jeg for rydda litt inni der om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her Er det noen bilder av kabinettet mitt, innvendig og utpå, er jævli mye ledning rot, men har nettopp koblet sammen pcen på grunn av at jeg nettopp har plassert vannkjøling i systemet mitt, regner med at jeg for rydda litt inni der om ikke så lenge. Du hadde ikke spart på slangene ihverfall. Mitt: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har litt av slangene igjen, men ikke så mye tenkte det er best med for lange slanger enn for korte, alikavel så går det akkurat, det eneste jeg vil få mindre av er alt det lednings rotet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg