Ostepølsa Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Her er min: bilde 1 bilde 2 bilde 3 ohmy, har du ikke støvsuger i huset ? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) omg Har faktisk fjerna det no da Fekk vekk nesten alt. Edit: Kabinett døra har stått open den siste månaden, tipper det er det som er grunnen... Endret 24. januar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Humm.. Begynner å lure på hvordan det ser ut her da... Døra oppe i 4-5 måneder, ikke gjør jeg rent for ofte heller... Tenkte jeg skulle ta en skikkelig støvblåsning når jeg får Stackeren om litt.. Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Lian Li 7077 Edit: Bugs Endret 25. januar 2005 av SadoZorro Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Stort nok hvertfall bare mellomnavn ¨ mye plass til ingentling der spes usynlige cd-rommer.. men fint Lenke til kommentar
audhage Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 DET er mitt yndlingskabinett (utenom CM "Stacker" da ) Det er jo SÅ mye kulere enn PC70. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Lian Li 7077 [imgx]http://img.photobucket.com/albums/v631/SadoZorro/Untitled-2.jpg[/img] [imgx]http://img.photobucket.com/albums/v631/SadoZorro/IMG_0126.jpg[/img] [imgx]http://img.photobucket.com/albums/v631/SadoZorro/IMG_0132.jpg[/img] *Angre på at eg ikkje kjøpte fulltowerversjon.* Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 En liten update på kabinettfronten hos meg. Fått vekk litt rot rett foran CPU-vifta, og rydda bort det i bunnen. Syns det er så godt som perfekt hos meg nå! Ekke mye skjuling kabinettet tillater... Linker, iom at jeg ikke orka resize. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det var slett ikke ille! Bruker du litt mer strips, og en hårføhner til å forme kablene litt bedre, så blir det perfekt! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Inni: Du bør gjemme kathodene. For all del gjem katodene , de ser jo ikke ut mann. Blir blendet bare av og se på bilde , det kunne ikke vært mer "fjortis" takk for meg Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det var slett ikke ille! Bruker du litt mer strips, og en hårføhner til å forme kablene litt bedre, så blir det perfekt! Får ta å gjøre det neste gang jeg kjeder meg Tar turen ut og kjøper isopropanol og strips i morgen, tenker jeg. Har bare brukt sånne ståltråd-saker som man får med alle kabler nå. De funker faktisk like bra som strips, og de kan brukes om igjen og! Hårføner visste jeg ikke at hjalp.. Men har irritert meg litt at kablene er så stive! Får ThermalTake BigWater i morgen. Hadde egentlig planer om å vente til jeg har oppgradert med nytt kabinett og HK/CPU, men får se hva det blir til.. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få montert radiator m/ vifte INNI kabinettet uten noe modding? Jeg bruker jo ikke 3,5" brønnene, så kan vel gå an med noe der? Er en 80mm vifteplass i front og... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ganske pen pult og ellers fint! utnom at du er gay! Vi får håpe det er noen bra damer på resten av plakaten! min plakat dere snakker om? det er ikke gay plakat, men en plakat av bandet blink 182 og ja, jeg svetter i ræva i den stolen, kan ikke sitte lenger enn 2 timer i strekk med den (ja seriøst) Jeg har samme. Bruker pute jeg, mye mer behagelig for stumpen :!: Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Var jeg dere hadde jeg modda inn en Psu , og lakt noen lydløse vifter i bunn av stolen (under der dere sitter) så ville jeg Borret mange hull i Plast plata også stukket en del hull i skinnet. Og vips der var Oprasjon Svett Ræv løst Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hehe. litt for mye stress for meg Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Mitt Chieftec kabiss lys (med lys) mørk (uten lys) bra eller? Endret 29. januar 2005 av Silver2k Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) bra eller? Eh, bildene skal være maks 640x460. Lag link, eller resize. Edit: Bra du fiksa det Endret 29. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Liten update på bilene av maskinen min. Inni SKjermkort kjøleren Utafor Ifra siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg