Spirre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) den til skjermkortet er bra, men vil nok anbefale thermaltake big typhoon til cpu. den skal være stillegående med orginal vifta (har bytta min pga utseende) så kan ikke bekrefte det, men flere jeg kjenner har denne og er veldig fornøyde plus at de har endra festemåten på den til 939 systemer, slik at den er veldig lett å montere nå. du trenger ikke bytte bakplata på hk lengre om du har 939. Endret 31. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjører boxed vofte på min AMD 3100+, vil ikke si den plager meg med støy, bare det at chipsettvifta bråker så inn i hampen.. vet ikke hvor mange db det er, men ikke under 30, kanskje tilogmed 40! den bråker som et udyr! Men min boxedvifte bråker ikke noe spessielt mye for og være ærlig.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 du har jo fordelen med å kunne jsutere boxed vifter via cool & quiet på de fleste hk, og da vil en boxed vifte være stille nok for de fleste. jeg hørte ikke min i filservern jeg heller da den gikk på 5/8 fart. bytta den alikevel da hadde en extra zalman kjøler da jeg bytta til TT big typhoon i main riggen Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vel, kan ikke si det at mitt kabinett er så lekker ^^ Det er et veldig lite kabinett, så det er ikke store plassen, har bestilt nytt nå, da skal jeg rydde skikkelig i det, slik at det ikke er så kaos som det er nå ^^ Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her er før- og etter-bilde av naboens maskin som kom inn til rep.: Ble i alle fall litt bedre Bildet av insiden på den fantastiske, midlertidige maskinen min: :!: Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) er det en p3 på det nederste bildet? Husker å ha hatt en slik prosessor/kjøler selv en gang i tiden Endret 1. januar 2007 av Dusken Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har ikke noe bilde av kabelrotet i pc'n min så jeg poster et bilde med tilsvarende mye kabelrot. Skjemaer for annlegget på bildet (hvis noen er interessert): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Styrestrømsskjema: Hovedstrømsskjema: Edit: Læreren: Dette virker, men ledningene må dere få skult unna, for dette er veldig rotete.Jeg: Ja, sånn ser det ut inni pc'n min. (noen i klassen ler) Endret 8. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det var da ikke noe :!: fin orden det der! men seriøst, få bort det ekle acryl kabinettet, du er ikke 14 lenger Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Det var da ikke noe :!: fin orden det der! men seriøst, få bort det ekle acryl kabinettet, du er ikke 14 lenger 7616984[/snapback] Har lyst på nytt kabinett jeg og, men har ikke råd akkurat nå. Må spare litt nå. Endret 2. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er det en p3 på det nederste bildet? Husker å ha hatt en slik prosessor/kjøler selv en gang i tiden 7616974[/snapback] Det ser ut som en pentium 3 ja... har selv en slik maskin et sted Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her er før- og etter-bilde av naboens maskin som kom inn til rep.: Ble i alle fall litt bedre Bildet av insiden på den fantastiske, midlertidige maskinen min: :!: 7616766[/snapback] Sånn PC har bruttarn... Etter min meining er det litt trangt i den... Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har ikke noe bilde av kabelrotet i pc'n min så jeg poster et bilde med tilsvarende mye kabelrot. Skjemaer for annlegget på bildet (hvis noen er interessert): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7616981[/snapback] Er ikke det Dreieretningsvending av trefaset asynkronmotor? Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) er det en p3 på det nederste bildet? Husker å ha hatt en slik prosessor/kjøler selv en gang i tiden 7616974[/snapback] Jepp. En 600E-prosessor (slot 1) Edit: Ganske trangt ja, men greit nok med litt lite kabinett når det er ekstra-PC. Endret 1. januar 2007 av Eivinde Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har ikke noe bilde av kabelrotet i pc'n min så jeg poster et bilde med tilsvarende mye kabelrot. #Bilde# Skjemaer for annlegget på bildet (hvis noen er interessert): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7616981[/snapback] Ledningene skal jo gjemmes i kanalene uansett, vel ? Erlend Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Er ikke det Dreieretningsvending av trefaset asynkronmotor? 7618163[/snapback] Jepp. Ledningene skal jo gjemmes i kanalene uansett, vel ? 7618586[/snapback] Jepp, men vi hadde dårlig tid. Endret 1. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Darkorbz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har ikke noe bilde av kabelrotet i pc'n min så jeg poster et bilde med tilsvarende mye kabelrot. Skjemaer for annlegget på bildet (hvis noen er interessert): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7616981[/snapback] kjære gud det gjør vondt i langt inn i elektrikern' i meg Endret 1. januar 2007 av Darkorbz Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) kjære gud det gjør vondt i langt inn i elektrikern' i meg 7620790[/snapback] Og tror du vi har kobla opp annlegget for at det skal kjøre lengre enn i 1 minutt? Skulle bare se at det virket, så slulle læreren forklare litt om hvordan strømmer måles med tangampermeter og hvordan motorvernet skal stilles osv. Edit: Går du på Elekro? Hvilket år? Endret 1. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Får poste mitt jeg også da er ikke ferdig... venter på O-Ringer og vurderer vannkjøling, pluss at jeg skal rydde mye mer og en liten closeup av graveringa på vinduet bak Endret 1. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Får poste mitt jeg også da er ikke ferdig... venter på O-Ringer og vurderer vannkjøling, pluss at jeg skal rydde mye mer 7620902[/snapback] Du har samme strømforsyning som meg hvor mange watt er den? min er på 400 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Du har samme strømforsyning som meg hvor mange watt er den? min er på 400 7621015[/snapback] Morsom? Mist har ikke strømforsyninger på 400w. Laveste de har er 350/410/430/480w, og de ser ut til å ha gått ut av produksjon. Er 99% sikker på at han har en Mist 500watter uansett Eller det ser faktisk ut som om det er en 600w gitt..(?) skulle ikke tro at det var nødvendig til den specen.. (prøv å ikke quote bilder) Endret 1. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg