Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

den til skjermkortet er bra, men vil nok anbefale thermaltake big typhoon til cpu. den skal være stillegående med orginal vifta (har bytta min pga utseende) så kan ikke bekrefte det, men flere jeg kjenner har denne og er veldig fornøyde

 

plus at de har endra festemåten på den til 939 systemer, slik at den er veldig lett å montere nå. du trenger ikke bytte bakplata på hk lengre om du har 939.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører boxed vofte på min AMD 3100+, vil ikke si den plager meg med støy, bare det at chipsettvifta bråker så inn i hampen.. vet ikke hvor mange db det er, men ikke under 30, kanskje tilogmed 40! den bråker som et udyr! Men min boxedvifte bråker ikke noe spessielt mye for og være ærlig..

Lenke til kommentar

du har jo fordelen med å kunne jsutere boxed vifter via cool & quiet på de fleste hk, og da vil en boxed vifte være stille nok for de fleste. jeg hørte ikke min i filservern jeg heller da den gikk på 5/8 fart. bytta den alikevel da :p hadde en extra zalman kjøler da jeg bytta til TT big typhoon i main riggen

Lenke til kommentar

Har ikke noe bilde av kabelrotet i pc'n min så jeg poster et bilde med tilsvarende mye kabelrot. :p

 

spa0736ya5.th.jpg

 

Skjemaer for annlegget på bildet (hvis noen er interessert):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Styrestrømsskjema:

styrestrmsskjema111106wm7.th.gif

 

Hovedstrømsskjema:

hovedstrmsskjema010107vk6.th.gif

 

Edit:

Læreren: Dette virker, men ledningene må dere få skult unna, for dette er veldig rotete.

Jeg: Ja, sånn ser det ut inni pc'n min. (noen i klassen ler)

Endret av ;P
Lenke til kommentar
er det en p3 på det nederste bildet? Husker å ha hatt en slik prosessor/kjøler selv en gang i tiden

7616974[/snapback]

 

Jepp. En 600E-prosessor (slot 1) ;)

 

Edit: Ganske trangt ja, men greit nok med litt lite kabinett når det er ekstra-PC.

Endret av Eivinde
Lenke til kommentar
Har ikke noe bilde av kabelrotet i pc'n min så jeg poster et bilde med tilsvarende mye kabelrot. :p

 

spa0736ya5.th.jpg

 

Skjemaer for annlegget på bildet (hvis noen er interessert):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
styrestrmsskjema111106wm7.th.gif

hovedstrmsskjema010107vk6.th.gif

7616981[/snapback]

 

kjære gud det gjør vondt i langt inn i elektrikern' i meg :cry:

Endret av Darkorbz
Lenke til kommentar
kjære gud det gjør vondt i langt inn i elektrikern' i meg  :cry:

7620790[/snapback]

Og tror du vi har kobla opp annlegget for at det skal kjøre lengre enn i 1 minutt? Skulle bare se at det virket, så slulle læreren forklare litt om hvordan strømmer måles med tangampermeter og hvordan motorvernet skal stilles osv. :p

 

Edit: Går du på Elekro? Hvilket år?

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Du har samme strømforsyning som meg  :thumbup:

 

hvor mange watt er den? min er på 400

7621015[/snapback]

 

Morsom? Mist har ikke strømforsyninger på 400w.

Laveste de har er 350/410/430/480w, og de ser ut til å ha gått ut av produksjon.

 

Er 99% sikker på at han har en Mist 500watter uansett ;)

Eller det ser faktisk ut som om det er en 600w gitt..(?) skulle ikke tro at det var nødvendig til den specen..

 

(prøv å ikke quote bilder)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...