Spirre Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 sett hk på et eller annet, er riskikablet å ha det rett på gulvet. om det så bare er en antistatisk pose så er det straks mye tryggere. husk at statisk elek. ikke dreper automatisk, men litt over tid. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Vet du hva en antistatisk pose er? Det er mer eller mindre det samme som en pose av aluminiumsfolie innvendig. Hva hjelper det mot "statisk elektrisitet" å sette kortet oppå en slik? Eneste som skjer er at man tar knekken på den dynamiske elektrisiteten også.. "Statisk elektristet skapes ikke i ledende materiale." Hele maskinen er oppbygd av ledende materiale konstruert for å kortslutte statisk elektrisitet uten å ta skade av det. Alle brikker som brukes for tiden i elektronikk er mer eller mindre idiotsikre på det punktet, i.o.m at alle inn- og utganger har innebygde dioder og kondensatorer som skal kortslutte statisk elektristet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 vel det stemmer sikkert, men JEG hadde uansett ikke latt kortet stått sånn. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Den der var nice jonepet. Nettverk med integrert PC Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Complexity: Hvis du ser under vifta óg, vil du se at der er enda en sprekk. Tror det kommer av at han har brukt to plexiglass Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 står det utstyret rett på gulvet uten noe under? du burde legge det på noen esker og/eller pultplater og/eller antistatiske poser 7604039[/snapback] Legg det på en pappeske - det er det tryggeste. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Må bare legge til at dersom en har et kratskort på en antistatisk pose, så hjelper det null og niks, grunnen er at det kun er inni posen er antistatisk. "Moralen" er; Vreng posen Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) takk for alle tilbakemeldinger nå må jeg jo sette meg ned å svare på alle tilbakemeldingene viste ikke det ble til å bli så mye snakk om kabinettet mitt Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt? ja den funker i massevis skjermkorttemp sank med nesten 10 grader Få se flere bilder da! skal bli ferdig å rydde, men kommer nok snart Glasset ser da skjevt ut det er dels pga bildevinkel og dels pga at du har rett første casemodden min men i RL ser man ikke at det er skjevt vis man ikke studerer det nøye da. Complexity: Hvis du ser under vifta óg, vil du se at der er enda en sprekk. Tror det kommer av at han har brukt to plexiglass du har så rett hadde to plexiglass i kjelleren som var akkurat for små begge to. men det er ikke krise heller da Endret 30. desember 2006 av fredblic Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Har samlet sammen noen deler som lå og slengte til en form for pc. Tenker jeg skal selge den. Hybelkaninene og det pene pappkabinettet er med på kjøpet Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Har samlet sammen noen deler som lå og slengte til en form for pc.Tenker jeg skal selge den. Hybelkaninene og det pene pappkabinettet er med på kjøpet - Bilde - Specs? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Den har en celeron 2,66 ghz, ati 9800SE, En GB med minne, 160 gb hd, 350 watt strømforsyning og 8x dvdbrenner. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Bygget sammen ein htpc av noken deler eg hadde her. Hadde før htpc, men til jul i fjor var det ein som måtte ha ein pc til jul, i gåve, og det var så nærme jul at eg ofra innmaten i htpc'n min. Det er hovedmaskina mi før som står inni der. Har ikkje sveiva den i gang enda, men reknar med den er ganske stille. Intel Pentium D 830, 1gb Corsair ram, 80 (os) + 500gb harddisk + nettverk til min hovedpc som det står mange disker i (plenti med plass) Ati X850XT PE. <- Klikk på bilda for større versjon Kabinettet var trangt som eit lite helvete, og det er ikkje godt å få skjule kablene noke meir enn det eg har gjort synes eg. Ser ein ting som mangler nå, og det er eit trådlaust pci kort, men det blir jo ingen kabelsurr av det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Her er eit bilde av ein anna pc som står ute på eit rom for seg sjølv.. Litt rotete, trur eg tok ut dvd-brennern i fart ein gang eg trengte den. Pc'n står med ein IRC-bot sak og er nedlastingspc'n for torrent og news. Amd Tbird 1100mhz, 768mb ram, og Intel gigabit nettkort. PC'n kjøyrer cabrole året rundt! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 pcen min foreløpig. venter på nytt Lian Li kabinett og kjølere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Veldig fin HTPC Cornel. Dusken, hvordan klarer du bråket fra Boxed viftene? Endret 31. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Veldig fin HTPC Cornel. Dusken, hvordan klarer du bråket fra Boxed viftene? 7613363[/snapback] Kanskje han er en av de heldige som har en boxed vifte som ikke bråker, selv om dette skulle vært ytterst tvilsomt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Shark: vell. boxed vifta er IKKE til å holle ut! når jeg startet pcen idag tidlig holdt jeg meg for ørene. den skal bort til januar=) blir nok en Ninja. skjermkortvifta blir bytta i en zalman Endret 31. desember 2006 av Dusken Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Shark: vell. boxed vifta er IKKE til å holle ut! når jeg startet pcen idag tidlig holdt jeg meg for ørene. den skal bort til januar=) blir nok en Ninja. skjermkortvifta blir bytta i en zalman 7613585[/snapback] Ja. Første uka jeg fikk min pc, bestillte ikke med ny vifter, så måtte leve med boxed.. Og jeg som måtte laste ned ting om natta, hadde den på. Så det ende med at jeg SOV med disse.. Og dama mobba meg, for hun lå jo ved siden av men hun er jo vandt til litt bråk om natta.. Men det er ikke jeg.. Så det fungerte flott å sove med dem Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 hahaha ser det for meg :!: Noen kjølere å anbefale til min pc? Se specs under Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) for din cpu for ditt skjermkort Endret 31. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg