Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

dscn2497wk4.th.jpg

 

dscn2498ob9.th.jpg

jaja Lys er harry, men jeg vill bare ha litt, har ihvertfall ikke 3 forskjellig lysfarger, men kun 1 og det er blå. Uv er kun til opplysning av UV reaktive ting :)

 

dscn2470cw5.th.jpg

 

dscn2361pn5.th.jpg

Den stjerna i siden er fjerna :thumbup: Og den vifte bak der er ikke der lenger, men bak. Dessuten er det svart matt plexi lim bak gitteret, slik at støy ikke kommer ut der :thumbup: Men samtidig ser inn :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halnes når jeg ser på profilen din, ser det ut som du har brukt veldig mye penger på datamaskinER, du har jo 4-5 stykker og alle er jo gode maskiner.

 

Data er jo en hobby det også.

 

Men hva bruker du alle de til?

7598448[/snapback]

 

Noen bruker penger på bil eller sjokko og brus, jeg bruker de på PC :)

 

1 HTCP , 1 til madamen , 1 som jeg spiller og div cad 3d på , 1 som står og laster (den er stille den ja) og 1 Server (nettopp satt opp).

Lenke til kommentar

min pc :) litt jalla men den funker :)

 

post-99396-1167420411_thumb.jpg

 

post-99396-1167420425_thumb.jpg

 

dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi ;)

 

EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa :) *stoltavenellerannenmerkeliggrunn*

Endret av fredblic
Lenke til kommentar

2 av de maskinene er jo flere år gamle nå, og de har ikke deler som va veldig dyre når de kom heller. og om han er som oss andre så tipper jeg han ikke selger det gamle utstyret men heller bruker det ;)

 

hadde ikke jeg solgt den forrige maskina så hadde jeg hatt en extra boks med xp-m (2400+ @ 2,4-2,6ghz) med x700pro (9800pro kortet mitt daua rett føre jeg solgte den) med 1gb ram og et nf7s v2 hk.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
min pc  :)  litt jalla men den funker  :)

 

post-99396-1167420411_thumb.jpg

 

post-99396-1167420425_thumb.jpg

 

dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi  ;)

 

EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa  :)  *stoltavenellerannenmerkeliggrunn*

7601041[/snapback]

 

Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt?

Lenke til kommentar
min pc  :)  litt jalla men den funker  :)

 

*bilde*

*bilde*

 

 

dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi  ;)

 

EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa  :)  *stoltavenellerannenmerkeliggrunn*

7601041[/snapback]

 

Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt?

7602480[/snapback]

 

Bråker nesten ingenting, og kjøler nokk veldig ja, men du må tenke på at den snurrer ikke noe serlig fort da :)

Lenke til kommentar
min pc  :)  litt jalla men den funker  :)

 

post-99396-1167420411_thumb.jpg

 

post-99396-1167420425_thumb.jpg

 

dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi  ;)

 

EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa  :)  *stoltavenellerannenmerkeliggrunn*

7601041[/snapback]

 

Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt?

7602480[/snapback]

 

Glasset ser da skjevt ut :tease:

Lenke til kommentar

Hovedkortet står bare rett på gulvet på høykant, strømforskyneren ligger oppned direkte på bordet. Harddisken ligger inni kjølingsboksen over DVD-brennern som ligger rett på bordet. Radiatorene ligger bare oppå kabelsalaten. Ser ikke noe problemet med dette oppsettet, og det gir i vertfall rimelig god kjøling uten noen store bråkende vifter.

Endret av jonepet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...