-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 jaja Lys er harry, men jeg vill bare ha litt, har ihvertfall ikke 3 forskjellig lysfarger, men kun 1 og det er blå. Uv er kun til opplysning av UV reaktive ting Den stjerna i siden er fjerna Og den vifte bak der er ikke der lenger, men bak. Dessuten er det svart matt plexi lim bak gitteret, slik at støy ikke kommer ut der Men samtidig ser inn Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Halnes når jeg ser på profilen din, ser det ut som du har brukt veldig mye penger på datamaskinER, du har jo 4-5 stykker og alle er jo gode maskiner. Data er jo en hobby det også. Men hva bruker du alle de til? 7598448[/snapback] Noen bruker penger på bil eller sjokko og brus, jeg bruker de på PC 1 HTCP , 1 til madamen , 1 som jeg spiller og div cad 3d på , 1 som står og laster (den er stille den ja) og 1 Server (nettopp satt opp). Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) min pc litt jalla men den funker dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa *stoltavenellerannenmerkeliggrunn* Endret 29. desember 2006 av fredblic Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Gleder meg til å se ryddinga Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg ser du har god plass bak drevene. Legg så mye som mulig bak der, du Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) 2 av de maskinene er jo flere år gamle nå, og de har ikke deler som va veldig dyre når de kom heller. og om han er som oss andre så tipper jeg han ikke selger det gamle utstyret men heller bruker det hadde ikke jeg solgt den forrige maskina så hadde jeg hatt en extra boks med xp-m (2400+ @ 2,4-2,6ghz) med x700pro (9800pro kortet mitt daua rett føre jeg solgte den) med 1gb ram og et nf7s v2 hk. Endret 29. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 min pc litt jalla men den funker dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa *stoltavenellerannenmerkeliggrunn* 7601041[/snapback] Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 min pc litt jalla men den funker *bilde* *bilde* dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa *stoltavenellerannenmerkeliggrunn* 7601041[/snapback] Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt? 7602480[/snapback] Bråker nesten ingenting, og kjøler nokk veldig ja, men du må tenke på at den snurrer ikke noe serlig fort da Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Få se flere bilder da! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Få se flere bilder da! 7602572[/snapback] støtter den Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 der er det rotete! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Nei sier du det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 min pc litt jalla men den funker dette er altså FØR jeg har ryddet. kommer sikkert bilder om en stund med det ferdige resultatet av ryddinga mi EDIT: det kabinettet er et aerocool extreme engine 3T. dette kommer ikke med vindu i sidedør, det har nemlig jeg fiksa *stoltavenellerannenmerkeliggrunn* 7601041[/snapback] Funker den store vifta bra eller? Har tenkt litt på den.. Må jo kjøle noe sykt? 7602480[/snapback] Glasset ser da skjevt ut Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Bare vinkelen han tok bildet fra, tror jeg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det eneste litt kjipe med den sidedøren er sprekken over viften (om dere ser den) Kansje litt vanskelig å se på bildet, men har sett det i real life, og er litt kjipt med den sprekken.. men eller ganske naiz fredrik Endret 30. desember 2006 av Complexity Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har for tiden et ganske åpent kabinett. Eneste som hjelper om man skal overklokke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har for tiden et ganske åpent kabinett. Eneste som hjelper om man skal overklokke 7603939[/snapback] Vurdert å rydde litt i "kabinettet" ditt? =) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har for tiden et ganske åpent kabinett. Eneste som hjelper om man skal overklokke 7603939[/snapback] Blir da bedre kjøling i et kabinett med god lufstrøm og vifter en i et åpent varmt rom. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 står det utstyret rett på gulvet uten noe under? du burde legge det på noen esker og/eller pultplater og/eller antistatiske poser Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hovedkortet står bare rett på gulvet på høykant, strømforskyneren ligger oppned direkte på bordet. Harddisken ligger inni kjølingsboksen over DVD-brennern som ligger rett på bordet. Radiatorene ligger bare oppå kabelsalaten. Ser ikke noe problemet med dette oppsettet, og det gir i vertfall rimelig god kjøling uten noen store bråkende vifter. Endret 30. desember 2006 av jonepet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg