Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Inni: Du bør gjemme kathodene. Lenke til kommentar
eLectrixZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Da lyser de ikke så bra.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Da lyser de ikke så bra.. Du bruker vel ikke det som skrive lys, dessuten må jo det blende noe inni granskogen Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Inni: Du bør gjemme kathodene. neh.. ikke enig der nei.. syntes det så fett ut med katodene godt synlig! Lenke til kommentar
eLectrixZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Synes det er ganske fint det lyser så godt, men alt er vel smak og behag;) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Inni: Du bør gjemme kathodene. neh.. ikke enig der nei.. syntes det så fett ut med katodene godt synlig! Veldig behagelig å se på ja.. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Inni: Du bør gjemme kathodene. neh.. ikke enig der nei.. syntes det så fett ut med katodene godt synlig! Veldig behagelig å se på ja.. ja? meningen da... det skal blende litt ifra katoder (det hjelper med å skjule det fatti man har inni kabinettet Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ja? meningen da... det skal blende litt ifra katoder (det hjelper med å skjule det fatti man har inni kabinettet Hah, det skal jo lyse opp det du har i kabinettet. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Her er min: bilde 1 bilde 2 bilde 3 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ganske pen pult og ellers fint! utnom at du er gay! Vi får håpe det er noen bra damer på resten av plakaten! min plakat dere snakker om? det er ikke gay plakat, men en plakat av bandet blink 182 og ja, jeg svetter i ræva i den stolen, kan ikke sitte lenger enn 2 timer i strekk med den (ja seriøst) Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Her er min: bilde 1 bilde 2 bilde 3 ser det bare sånn ut eller er det mye støv der? kan jo ikke la en så fin gpu lide av støv Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Her er min: bilde 1 bilde 2 bilde 3 ser det bare sånn ut eller er det mye støv der? kan jo ikke la en så fin gpu lide av støv Ja det er litt støv der , skal få det vekk EDIT: Skriveleif Endret 24. januar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
eLectrixZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det skal blende litt ifra katoder (det hjelper med å skjule det fatti man har inni kabinettet) Har ikke noe å skjule, hvis det var meg du sikta til Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Har ikke noe å skjule, hvis det var meg du sikta ti ikke? hva med frie pci plasser (ikke at du egentlig trenger noe særlig der ) cpu-kjøleren ser ikke så fin ut neida.. det var ikke mye å skjule, kablene blir jo blendet bort av katodene men igjen.. en fin løsning på kabel problemer Endret 24. januar 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) men igjen.. en fin løsning på kabel problemer Det fins ingenting som heter kabelproblemer når du har en normal pc uten hundre hdd'er. Edit: Problemet ligger da ihvertfall ikke hos kablene. Endret 24. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 I mitt kabinett er det støvete og fullt! Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) men igjen.. en fin løsning på kabel problemer Det fins ingenting som heter kabelproblemer når du har en normal pc uten hundre hdd'er. godt poeng..! men allikeveld ser det ikke bra ut hvis man har f.eks 3hddz hvor kablene stikker ut, og blokker innsikten eller alt annet . det finnes jo folk som driter i hvordan pc`n ser ut inni (selv med plexi). Endret 24. januar 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 godt poeng..! men allikeveld ser det ikke bra ut hvis man har f.eks 3hddz hvorkablene stikker ut, og blokker innsikten eller alt annet . det finnes jo folk som driter i hvordan pc`n ser ut inni (selv med plexi). Noe som heter airflow også da. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Noe som heter airflow også da. når jeg skreiv "og alt annet", så mente jeg selfølgelig også airflow... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg