aGal Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Terminator 3: Hvor er kabinettet kjøpt, fant ikke i pris guide 7582665[/snapback] Ta meg! 7582681[/snapback] Alt uten om prisen ser OK ut Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jepp, kabinettet er kjøpt i fra databutikken.com/no Litt dyr var den også, men er ikke så ofte at jeg kjøper nytt kabinett, så det er ikke noe problem Skal også gjøre noen små modifikasjoner med kabinettet snart, som å sette inn røde neon lys / kalde katoder. Skal også ha inn disse 2 etchene på side døren min. Windows Etch, "Radiation" Pluss at jeg også må ha litt reklame for en kjempe bra nettbutikk Windows Etch, "Microplex" Så skal jeg bytte ut den standard grillen som er for 120mm viften bak. jeg skal da bytte den ut mot denne her: Radiation Grill Denne grillen er å få tak i på www.shg.no blir selvfølgelig til å gjøre mere med kabinettet etterhvert også. Men skal lage en ny topic om kabinettet når den tid kommer. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hadde problem med at min bærbare PC plutselig skrudde seg av flere ganger til dagen. Rettet en mistanke mot overoppheting, og jammen hadde jeg rett. Da jeg skrudde opp PCen fant jeg store ulldotter inni viftene. Kanskje fordi vi har katt i huset...? Og ja... jeg klarte å skru den sammen igjen Så her ser dere hvordan det ser ut inni kabinettet på min PC Endret 27. desember 2006 av Joddleif Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 hehe... var ikke veldig ulikt mitt eget skrivebord det der gitt hehe Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Sånn så det ut før jeg rydda litt Sånn ser det ut nå Endret 27. desember 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Albert89: Runde IDE-kabler Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Mitt kabinett 7543258[/snapback] har samme kabinett som deg, og kunne tenke meg å gjøre noe lignende det der. kan du forklare hvordan alt er satt opp nå? en vifte foran, en bak, cpu-kjølier, pluss psu-vifte? hvor skaffet du den ... skumgummien? - kan du ta et bilde rett fra siden? Endret 27. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Joddleif: er det en bærbar data du holder på og gjør noe med? trodde ikke det gikk an Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Joddleif: er det en bærbar data du holder på og gjør noe med? trodde ikke det gikk an Det er en bærbar PC ja. Fant servicemanualen til PCen på nettet og satte i gang Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 hva du gjør i den da? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 hva du gjør i den da?Hva jeg gjør i PCen eller hva jeg gjør i servicemanualen? Servicemanualen er en bruksanvisning for hvordan man skrur fra hverandre PCen. Mener å huske at jeg måtte skru ut rundt 50 skruer og dele PCen opp i 13 deler før jeg kom inn til selve vifta hvor jeg skulle fjerne ulldottene. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 ok så du skulle fjerne støv i dan? ikke noe modding eller ny hw? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Joddleif i dag, 01:03 Post #5163 Bruker Registrert: 07/04-2003 Innlegg: 658 Hadde problem med at min bærbare PC plutselig skrudde seg av flere ganger til dagen. Rettet en mistanke mot overoppheting, og jammen hadde jeg rett. Da jeg skrudde opp PCen fant jeg store ulldotter inni viftene. Kanskje fordi vi har katt i huset...? Og ja... jeg klarte å skru den sammen igjen Så her ser dere hvordan det ser ut inni kabinettet på min PC Dette innlegget har blitt redigert av Joddleif: i dag, 01:03 Vedlagt(e) miniatyrbilde® -------------------- Mobil: Nokia N80 PC: HP Pavilion ZE5244 Viss du leste posten over står det at maskinen ble utsabil ... så han åpnet den og så at det var støv i vifta sånn at pcn ikke fikk nok kjøling dermed ustabil... Har opplevd det selv før på bærbare ... bare og ta fast i Skruhjernet da... -DJGunnah- Endret 27. desember 2006 av Djgunnah Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 ok så du skulle fjerne støv i dan? ikke noe modding eller ny hw?Ja. Jeg skulle bare fjerne støv i vifta. Ikke sette inn ny hardware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Albert89: Runde IDE-kabler 7583957[/snapback] Han kan også sleave den kabelen han bruker nå. Et lite tips er å "kutte opp" IDE-kabelen slik at du slipper å brette den så mange ganger og dermed kan få et styggt resultat. Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg prøvde å dele en IDE kabel og stripse den sammen... Jeg fikk ett dårlig resultat... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 det er ikke sikkert der funker nei, det har litt med støy på linja å gjøre. de runde kablene er ofte forbedra på dette punktet. og dessuten såblir det alltid bedre med en ferdig laga en, og koster ikke så mye heller om du leter på rett plass. bare kjøp en som er laga fra bunn av, og ikke de som er bretta flatkabel med strømpe på. de er mye lettere å ha med å gjøre Lenke til kommentar
techs Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Sånn så det ut før jeg rydda litt Sånn ser det ut nå 7583928[/snapback] Det sparker fra det anlegget der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Fint skrivebord du har der, ja. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) har rydda litt til nå får jeg det ikke bedre helt umulig men syntes det er cleant jeg da sånn så det ut når jeg begynte etter jeg kutta ut hull til ledningene til psuen. baksiden. sånn blei det med PSUen. klar til å sette inn hovedkortet. FØR: ETTER: MVH bZerk Endret 27. desember 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg