SideburnsKongen Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, så det i etterkant.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Mr_Razer: du bør koble til strøm på dem molex og floppy kontakten på dfi kortet ditt. det øker stabiliteten på kortet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Joa, men blei no tull med vifter da.. :S Viftene gikk ikke rundt og greier, nå går dem ikke rundt i det hele tatt, hvis ikke de er koblet på viftestyring.. Så har kobla på cpu og chipset vifta på viftestyringa.. De andre viftene som ikke er koblet på den starter etter noen min, kan være greit at cpu vifta går hele tia likosm.. Lenke til kommentar
btwist Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 har du ingen vifte som får kald luft inn i kabinettet? 7544978[/snapback] Han har det mest sannsynligvis i fronten. 7545115[/snapback] Nei, ingen vifte i fronten. Lufta blir dratt inn i kabinettet, av cpu vifta som blåser lufta ut. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Med ingen vifter som blåser luft inn, er det i hvert fall ikke rart at psu-vifta må jobbe mye... En mulighet er kanskje å lage en "duct"/tunnel fra psuen og til et sted hvor den får kald luft... Kanskje til og med snu den rundt, og ha noen form for grill i toppen? Som jeg sa, psuen min, Mist 500w, ble mye mer stillegående etter kabinettbytte. Tidligere fikk den bare veldig varm luft Endret 20. desember 2006 av sablabra Lenke til kommentar
btwist Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Med ingen vifter som blåser luft inn, er det i hvert fall ikke rart at psu-vifta må jobbe mye... En mulighet er kanskje å lage en "duct"/tunnel fra psuen og til et sted hvor den får kald luft... Kanskje til og med snu den rundt, og ha noen form for grill i toppen? Som jeg sa, psuen min, Mist 500w, ble mye mer stillegående etter kabinettbytte. Tidligere fikk den bare veldig varm luft 7545707[/snapback] Tror ikke det er problemet av to grunner, for når jeg lytter bak kabinettet ved psu`n og åpner kabinett døra bråker psu`n like mye selv etter 5 min, så tror den vifta spinner på samme turtall når døra er igjen som når døra er åpen. Har målt watt datamaskinen bruker når jeg bruker begge kjernene 100% og kjører filsøk på harddisken. Og da er max effekt forbruk på 135 Watt, noe som ikke er så mye. Og da tror jeg psu`n fint klarer den lasten på laveste turtall. Det er perforeringer foran og luftehull på toppen og det virker ikke som at det er noe problem med å dra lufta inn. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Noen tips? komentarer? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Noen tips?komentarer? Sleeve kabler, stealth dvd brenner osv Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Sleeve kabler, stealth dvd brenner osv hva er det? norsk Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) En liten julepost fra meg . Dårlig kvalitet på bildene, fant ikke laderen til kameraet What a mess... Endret 24. desember 2006 av sablabra Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Nydelig Sablabra. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Nydelig Sablabra. 7570900[/snapback] Takk Hvis jeg bare får ork nok til å lakkere på nytt, rydde litt og få i hus en vannblokk til skjermkortet, så skal det nok bli bra Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Hadde ikke du en arbeidslogg for ikke så lenge siden Sablabra? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Hadde ikke du en arbeidslogg for ikke så lenge siden Sablabra? 7570929[/snapback] Stemmer det, den ligger vel ute der et sted . Btw, hvilken farge tror dere blir passende innvendig? Har foreløpig tenkt på matt svart, men tror det blir litt vel mye svart når mesteparten av utsiden også er svart... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Sleeve kabler, stealth dvd brenner osv hva er det? norsk 7570626[/snapback] Ha på kabel strømper! Link her! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Hvilken farge tror dere blir passende innvendig? Har foreløpig tenkt på matt svart, men tror det blir litt vel mye svart når mesteparten av utsiden også er svart... 7570946[/snapback] Jeg ville nok gått for svart. Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 24. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg selv har lakkert kabinettet mitt metallic blått med matt svart cdrom og floppy og brytere... Vurderer å lakkere matt svart inni... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Flott det der sablabra men de IDE-kablene ødelegger MYE. Matt svart er det beste, har lyst til og lakere hele greia mi og men det er så mye arbeid Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Flott det der sablabra men de IDE-kablene ødelegger MYE. Matt svart er det beste, har lyst til og lakere hele greia mi og men det er så mye arbeid 7571772[/snapback] Skal sette inn en harddisk til snart, så IDE-kablene må det vel gjøres noe med samtidig . Altfor mye rot etter min smak, men det fungerer bra så jeg har ikke hatt ork til å styre med det enda... Har uansett ingen vifter som blåser luft inn(annet enn crossflowen), så det kan ikke være så mye å hente(temperaturer, estetisk er noe helt annet ) Skulle hatt SATA dvd-brenner og harddisk, men har aldri brukt noe annet enn IDE faktisk Endret 25. desember 2006 av sablabra Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Sleeve kabler, stealth dvd brenner osv hva er det? norsk 7570626[/snapback] Ha på kabel strømper! Link her! 7570956[/snapback] noen flere tips? komentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg