Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med ingen vifter som blåser luft inn, er det i hvert fall ikke rart at psu-vifta må jobbe mye... En mulighet er kanskje å lage en "duct"/tunnel fra psuen og til et sted hvor den får kald luft... Kanskje til og med snu den rundt, og ha noen form for grill i toppen? :p

Som jeg sa, psuen min, Mist 500w, ble mye mer stillegående etter kabinettbytte. Tidligere fikk den bare veldig varm luft

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Med ingen vifter som blåser luft inn, er det i hvert fall ikke rart at psu-vifta må jobbe mye... En mulighet er kanskje å lage en "duct"/tunnel fra psuen og til et sted hvor den får kald luft... Kanskje til og med snu den rundt, og ha noen form for grill i toppen? :p

Som jeg sa, psuen min, Mist 500w, ble mye mer stillegående etter kabinettbytte. Tidligere fikk den bare veldig varm luft

7545707[/snapback]

Tror ikke det er problemet av to grunner, for når jeg lytter bak kabinettet ved psu`n og åpner kabinett døra bråker psu`n like mye selv etter 5 min, så tror den vifta spinner på samme turtall når døra er igjen som når døra er åpen. Har målt watt datamaskinen bruker når jeg bruker begge kjernene 100% og kjører filsøk på harddisken. Og da er max effekt forbruk på 135 Watt, noe som ikke er så mye. Og da tror jeg psu`n fint klarer den lasten på laveste turtall.

Det er perforeringer foran og luftehull på toppen og det virker ikke som at det er noe problem med å dra lufta inn.

post-87523-1166654125_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Flott det der sablabra men de IDE-kablene ødelegger MYE.

Matt svart er det beste, har lyst til og lakere hele greia mi og men det er så mye arbeid :(

7571772[/snapback]

Skal sette inn en harddisk til snart, så IDE-kablene må det vel gjøres noe med samtidig :p . Altfor mye rot etter min smak, men det fungerer bra så jeg har ikke hatt ork til å styre med det enda... Har uansett ingen vifter som blåser luft inn(annet enn crossflowen), så det kan ikke være så mye å hente(temperaturer, estetisk er noe helt annet :p )

Skulle hatt SATA dvd-brenner og harddisk, men har aldri brukt noe annet enn IDE faktisk :whistle:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...