Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hahaXD halnes1: du er inne på noe der XD haha... du har ganske lite kabinett og litt vanskelig å få ryddig.. prøv å dytte alle kablene som er til overs eller for lange inn bak HDD rack, under dvd romen din, eller bare inn i et mørkt hjørne ;) blir ryddigere med en gang

7523451[/snapback]

 

Ja du sier noe... slik så det ut før:

 

post-62957-1166390165_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det en jalla løsning jeg ser?

 

Teipa fast vifta ifront?

7523526[/snapback]

 

Det er nok det du ser. Har også en Akasa PCI-slot-vifte skrudd fast på høykant mot bakveggen, med tape-duct til hullet hvor scart-kontakten en gang stod. Gummiringen rundt vifta på Big Typhoonen sørger for at den trekker frisk luft gjennom en åpning i sidepanelet.

 

Det er altså en gammel coop-pc som står i stua, og som jeg har mishandlet litt i ledige stunder... men den er jo mye roligere enn før da. Slipper heldigvis å se på rotet, bortsett fra når jeg støvsuger kabinettet.

Lenke til kommentar
Er det en jalla løsning jeg ser?

 

Teipa fast vifta ifront?

7523526[/snapback]

 

Det er nok det du ser. Har også en Akasa PCI-slot-vifte skrudd fast på høykant mot bakveggen, med tape-duct til hullet hvor scart-kontakten en gang stod. Gummiringen rundt vifta på Big Typhoonen sørger for at den trekker frisk luft gjennom en åpning i sidepanelet.

 

Det er altså en gammel coop-pc som står i stua, og som jeg har mishandlet litt i ledige stunder... men den er jo mye roligere enn før da. Slipper heldigvis å se på rotet, bortsett fra når jeg støvsuger kabinettet.

7524215[/snapback]

Hehe.. Greit det da..

Lenke til kommentar
Mitt kabinett

7543258[/snapback]

 

Stilig, hvor stillegående er den? :p

7543278[/snapback]

 

 

Er rimelig stille :D , den kan knapt høres. Det er strømforsyninga som bråker mest, har tenkt å gå over til vifteløs etter nyttår. Strømforsyninga jeg bruker nå er mist 500w.

7543330[/snapback]

 

 

Bare lurer. Hvordan er temperaturene dine?

Uten luftgjennomstrømning i det hele tatt vil det vel bli utrolig varmt :hmm:

Lenke til kommentar
Er rimelig stille  :D , den kan knapt høres. Det er strømforsyninga som bråker mest, har tenkt å gå over til vifteløs etter nyttår. Strømforsyninga jeg bruker nå er mist 500w.

7543330[/snapback]

 

Hadde samme kabinett som deg før, og da kunne Mist 500wen bli litt slitsom på load ja... Nå som jeg flytta den over i stacker, hvor den er montert helt i bunnen av kabinettet, er den mye roligere :)

Lenke til kommentar
Hva slags cpu vifte er det, og HW?

7543360[/snapback]

 

Mist 1000rpm vifte, cpu ligger på rundt 37-38 grader idle (e6300 [email protected]) og 53-54 grader load i et rom med vanlig romtemperatur. Harddisk på rundt 38 grader. Eneste vifta i kabinettet er den til cpu, som blåser luft ut bak. Har vifte i psu også, så da blir det to vifter.

 

Cpu kjøler er en scythe ninja.

Endret av btwist
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...