Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Serveren min :D

Ah godt å se god plass, selv om enkelte sikkert mener du kan gjøre det bedre er det godt og åpent :)

Penere og bedre enn i min server i alle fall :p

Bilder her:

7304643[/snapback]

:love: Slot1 CPU :love:

Snart 5000 poster her nå :w00t:

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-7105-1163789169_thumb.jpg

Specs. i signatur.

Ellers er det vannkjøling på CPU og begge GPU-ene. Kun to 120mm-vifter igjen i kabinettet, en i bunn og en på PSU-en (Nexus 500W). Kabinettet er utstyrt med støydempende matter, og begge harddiskene er i oppheng (rørlegger-O-ringer med strips på). Zalman Reserator 1 Plus kjølesett. Stille som graven.

Håper å putte i en 600-750W 120mm/140mm-psu samt to 8800GTX-er i den så snart zalman kommer med GPU-kjølere som passer.

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Serveren min :D

7304180[/snapback]

Skjønner liksom ikke helt poenget med ett sånt kabinett for det lille hovedkortet der.. og dessuten burde vel den vifta i toppen bake blåse luft andre veien?

7304846[/snapback]

Hadde et vanlig ATX HK men det tok kveld.Så ble det mATX siden jeg ikke gidda å kjøpe nytt skjermkort siden det gamle var AGP og jeg hadden en X2 3800 liggende til overs.

Vet vifta i toppen brude hvert snudd men kabbinettet står i et kott uten sidedør så det har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
post-7105-1163789169_thumb.jpg

Specs. i signatur.

Ellers er det vannkjøling på CPU og begge GPU-ene. Kun to 120mm-vifter igjen i kabinettet, en i bunn og en på PSU-en (Nexus 500W). Kabinettet er utstyrt med støydempende matter, og begge harddiskene er i oppheng (rørlegger-O-ringer med strips på). Zalman Reserator 1 Plus kjølesett. Stille som graven.

Håper å putte i en 600-750W 120mm/140mm-psu samt to 8800GTX-er i den så snart zalman kommer med GPU-kjølere som passer.

7305312[/snapback]

Vifta i bunn står vel feil vei? :hmm:

Lenke til kommentar
HeHe... bra det :p er litt vell fj0rtiz med lysorgelet du har satt inn men men...

Håper på et litt mer oversiktelig bilde og ikke mer laggy film :)

7309232[/snapback]

hele poenget var at det skulle vært fjortis :p

Før kjørte jeg en helt blå stil, bare blåde leds og blå katoder, men så ble jeg lei det, og ville ha mere fjortis stil :)

går vel tilbake til blå en vakker dag, men skal iværtfall ha det slik i juletidene ;)

Kommer med bedre bilde snart :)

Lenke til kommentar
For et rot  :nei:

gå å skamme seg :p

7309401[/snapback]

i know :) ryddet før i tiden, men nå er det så mye kaos med hardisker osv og så lenge alt funker og temperaturen ligger greit, så er jeg fornøyd :)

Hvis jeg setter meg ned å rydder, så vil det bli like rotete igjenn om noen dager for må ofte inn å koble..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...