alexern Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg har vel ikke helt ordinært kabinett men jeg slenger ut et par bilder fordet jeg og det er i tilleg ikke helt ferdig Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 liten update av mitt kabinett: Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 @reeeeg: Syntest det kabinettet så helt greit ut inni, jeg Litt unødvendig kabel-rot kabler i bånn, men ellers fint Takktakk! Uansett så vises ikke kabelrotet i bunnen med sidedøra på, så jeg har ikke orka å gjøre noe med det. Er et voldsomt vanskelig kabinett å skjule kabler i... Q-Tec L-MD Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ser ut som enkelte har rotet det til med vilje. dratt utover ledningene for å skappe litt fuzz. woho. skal ikke arrestere noen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ser ut som enkelte har rotet det til med vilje. dratt utover ledningene for å skappe litt fuzz. woho. skal ikke arrestere noen. Ser virkelig ikke poenget i det, men jeg motsier deg ikke... Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg skal fikse kabisse' mitt her i helgen - skal poste bilder jeg å Lenke til kommentar
slettet Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ser ut som enkelte har rotet det til med vilje. dratt utover ledningene for å skappe litt fuzz. woho. skal ikke arrestere noen. Viss eg er ein av dei så kan eg opplyse om at den maskina står på kontoret mitt, og eg bruker alle mine ledige stunder til å mekke på den; f.eks. lunchpausen. Når eg fekk kabinettet hadde alle viftene (seks stykk) ein molex-kontakt med forgreinar, og det var unødvendig mykje kablar og dritt. Eg har klipt, lodda og herja, men har ikkje hatt tid til å rydde opp i det, so no ligg alt stua inni, blandt anna 8x 1m lange SATA-kabler, straum til ni harddisker og andre kablar om er unødvendig lange. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hehe ja sata kabler er noe dritt å rydde. de som ødelegger for kassa mi også. 1 meter??? d var da voldsomt langt. viste ikke det fantes så lange! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) www.freewebs.com/programmermorten slapp av...skal rydde i kablene neste gang jeg setter inni en ny hard disk Endret 22. januar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 www.freewebs.com/programmermortenslapp av...skal rydde i kablene neste gang jeg setter inni en ny hard disk Heia "Chef kontorstol". Tidenes varp Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hehe..ikea stolen min Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Heia "Chef kontorstol". Tidenes varp Har lik selv, konge stol!! svetter litt i reva da.. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ligna veldig på min stol Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Heia "Chef kontorstol". Tidenes varp Har lik selv, konge stol!! svetter litt i reva da.. Haha, det har jeg faktisk ikke opplevd selv enda Men rumpa mi har sovna flere ganger. Ekkelt når jeg reiser meg opp, hehe Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Men rumpa mi har sovna flere ganger. Ekkelt når jeg reiser meg opp, hehe jeg klistres nesten fast jeg og blir noe sinnsykt varm!! :!: Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hetland? har akkurat samme kabbis:P mn tror min har litt nyere version =) for hardiskene er ikke den vegen og det er ikke 80mm vifter men en 120 mn uansett kult Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ganske pen pult og ellers fint! utnom at du er gay! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ganske pen pult og ellers fint! utnom at du er gay! Vi får håpe det er noen bra damer på resten av plakaten! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 liten oppdatering med vannkjøling: Lenke til kommentar
eLectrixZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Her er mitt kabinett "Cooler master Wave master" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg