Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xQBEIgcH

Microplex har ikke sånne løst hvertfall. De har en PCI vifte, men det vil nok ikke gi tilsvarende kjøling (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BS01&mcat=c329). På PC60BPlusII (mitt kabinett) sitter denne så den skal trekke luft ut, mens 80mm vifta i bakkant skal blåse inn. Jeg har snudd disse, slik at 120mm vifta blåser inn (mot skjermkortet), og 80mm trekker ut bak. Gir ihvertfall veldig effektiv kjøling. På idle ligger jeg med +/- 30 grader både inne i kabinettet og på CPU. Ofte så ligger CPU lavere enn MB tempen, i følge AsusProbe. Men jeg vet ikke hvor nøyaktig denne leser. I følge Nvidia tools så ligger GPU temp på ca 35 på idle.

Lenke til kommentar

Da var det på tide med nytt bilde av min pc...

 

Har sleevet kabler, montert noen gule katoder (kommer også grønne senere) og litt andre småting som molex lysene (de gir en dritfet effekt btw!)....

 

Enjoy:

P1010006Small.jpg

P1010008Small.jpg

p1010010Small.jpg

 

Gikk også løs på pc-bordet mitt forleden...Skal fikse kantene og skjære litt bak sånn at pc'en kan skyves helt bak og hele damen vises...

p1010002Small-1.jpg

 

Vil gjerne ha kommentarer! Positive eller negative! Og kanskje forslag til forbedringer?

 

Skal kjøpe ny cpu kjøler og mest sannsynlig gpu kjøler...

 

Mvh,

Axel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...