Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare noe dritt å ha den lager lyd og ser ut som en herk.

 

 

MVH bZerk

7062006[/snapback]

Den høytaleren er veldig nyttig. Den brukes til å gi advarsler hvis det er noe feil med BIOS el. eller hvis maskina blir for varm.

 

Men jeg har derimot en mindre versjon. En som nesten festes rett på hovedkortet. Liten og dsikré.

Lenke til kommentar
Har en som ser ut som en terning med lang ledning. så den ligger bak hk-plata : )

 

Men Bzerk, den er faktisk kjekk å ha, hvis BIOS får en feilmelding/postscreen eller hvis temps blir for høye.

7065980[/snapback]

 

Hovedkortet sier i fra da på mitt :thumbup:

 

 

MVH bZerk

7067000[/snapback]

Du virker veldig sta Bzerk :no:

Lenke til kommentar
bare noe dritt å ha den lager lyd og ser ut som en herk.

 

 

MVH bZerk

7062006[/snapback]

bare noe dritt som ser ut som noe herk, det er da du vet at du har en bZerk ;) neida

sorry :p mare måtte

7072483[/snapback]

 

nå har ikke jeg bZerk den står i en krok jeg kjører Lian Li :thumbup:

 

 

MVH bZerk

Lenke til kommentar
Kom med noen ny kommentarer du, jeg gleder meg allerede :)

 

Edit: Ikke for å skrøyte, men mitt kabinetter er så ryddig som jeg bare kan få det. Jeg vil ikke at utseende skal gå utover andre ting. Kablene ligger slik de må, det er faktisk umulig å flytte, eller fjerne på noen :)

6998839[/snapback]

Det eneste jeg kan gi deg som råd for at noen par kabler skal se penere ut, er å forkorte de, eller lage hull i kassa di og føre de rett gjennom i steden for å smyge seg rundt - snakker på P4-kablen til hk (lage hull like ved hk) og den tynne som går ved hdd-racket og opp til dvd-racket :) Men det er pirke-pirke :p

 

edit: forkorte også molex mellom cd-romene :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...